Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 801 ggr
Bergspuman
0

Fredagsnöjen!

Vad ska du göra ikväll?

Själv ska jag äta lite delikatesser, glädjas över min återfunna mobil och se en film, om jag orkar hålla mig vaken.

chik
0

IDol.Sen blir det väl till att sitta vid Datan.FB eller här…Inget upphetsande Som händer här.Men nöjd är jag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

har snott denna från FB.Tycker den är så kul.

Tösa är så duktig på o svara den gamla lena damen.

[Asta]
0

Vi ska gå ut och ta en afterwork. Sedan blir det väl sticka i soffan för min del och sova i soffan för makens del.

[MargaretaA]
0

Gubben är på julbord på jobbet i kväll, men jag fick just veta att son med flickvän är på ingång (han har ledsnat på att sitta insnöad på ön) så jag får ändå sällskap. Vi ska passa på att fira hans 24:e födelsedag som är på på måndag 13 dec. Jösses vad tiden går! Förvånad

[Sisa]
0

Är trött ikväll, efter att ha jobbat två nätter. En hamburgare i soffan framför IDOL kanske..också titta in här emellanåt! Glad

signemo
0

Sitter o smuttar på ett glas rött, skall strax steka kotletter till mat i kväll.  EFtermaten brukar vi sitta o småprata sen drar vi oss upp till soffan. Jag sitter lite vid burken , gubben på sport eller så kikar vi på nått annat på tv., småpratar och bara kopplar av.

Fast jag skall först frysa ner grönkål och förkokade rev kom jag på nuFlört

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Fredag, skönt, vi har ätit gott och nu ser vi på inspelat Idol, vi vill ju inte se reklamen. Många tända ljus ohc lite vindruvor och ost, gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna är ju så bra..

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Började kvällen med att ta det sista av Blossas guldgula flaskas innehåll, och det var mersmak på det så ner i källaren efter lite mer Blossa, denna gång med romsmak och 21 %!

Sedan blev det lite Nobelmiddag på TV och då blev jag sugen på nåt gott så då blev det ett grillat kycklinglår och till det en Mariestads julöl, som inte var nån höjdare till öl!

Lite telefonprat och nu sitter jag här och funderar på om jag ska kolla kylskåpet igen innan det blir kvällskaffe!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 9

Gör Du inget annat än äter och dricker ?  Obestämd

Anders 50
0

Jodå! Men man måste hålla vätskebalansen på en bra nivå och så måste ju kroppen få näring(bränsle) för att kunna bränna fett, så man inte lägger på sig nåt onödigt runt midjan! Flört

[Sisa]
0

# 11

Men är det inte så det blir, om man äter och dricker mycket på kvällen..lägger sej runt midjan ? Beror på vad man äter förstås..Flört

Cristine
0

Han bara äter…Tungan ute

Min fredagskväll

Har bestått av slipning, målning, 4 lager varje möbel, men än är det in te klart..i morgon måste nederdelen på på bägge bokhyllor tas, lite svårt att krypa på golvet. 

Cristine

Värd för Livskvalitet

Min fredagskväll 

Dörren i skåpet måste tas ut för att rätta till formen och måla en omgång till.

Cristine

Värd för Livskvalitet

Fötterna på skrivbordet ska målas riktigt och sedan slipas för att den gröna färgen ska komma fram här och där. Nu fattas bara nya gardiner ny soffa och tapeterna.

Cristine

Värd för Livskvalitet

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Vilket roligt gäng det finns här. En som äter, en som målar, och resten gör allt däremellan. Glad

Och jag säger, God Natt.

Anders 50
0

#13 Glöm inte att äta så du får bränsle till all din energi! Skrattande

chik
0

God dagens..Anders!!!Vad liten o söt du är när du försöker o kolla vad som finns i mat väg..Du kanske skall hjälpa Cristine o slipa allt där nere på Möblerna.Du kan ju bara gå!!!

Vad fint du får Cristine.Ser så frächt ut.

Pirko!!!Ja här är det högt i taket..

Några som grejar några som äter o så jag som hejjar på…