Nytt år!
Om du ser tillbaka på året som gått..vad kommer du ihåg allra mest ?
Att Tiden gick fort.Vår-vinter.
O att "Döden kom o hälsade på""
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 1
Ett tragiskt år för dej, Chik..livet går upp och ner
Förstår att du aldrig glömmer..men försök tänka på nåt roligt som hänt också.
Bamsekram 
Allt strul på jobbet. Och Rom-resan som inte blev av. Men en Göteborgsresa som blev av istället 
Jag hoppas att jag ska kunna förtränga nästan hela 2010. Det enda jag möjligen vill komma ihåg är makens och min resa till Lissabon. Resten kan försvinna in i dimman
Ingen som haft ett bra år 2010..
Ja det var då vi med "våld" tog tillbaka torpet i skärgården som vi ovetandes hyrt ut till kriminella människor och överlämnade det till vår arbetslöse son som fick jobb där ute och kunde ta det jobbet tack vare att stugan plötsligt stod "ledig" så han fick en bostad på "plats".
Att jag blev ensam i stugan!
Efter mycket funderande så kanske det ändå var en bra händelse!
Sedan minns man ju året med alla läkarbesök och undersökningar och då allt tungt jobb var tvunget att tas i snigelfart, min hund som jag fick ta bort…men jag klagar inte…det kunde varit värre! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gick upp för Åreskutan
Morsan fyllde 70
Makens mormor dog
& jag började ta tag i saker
som jag borde tagit tag i långt tidigare
Buss resan från Barcelona till Arlanda med några stop efter vägen.I samband med ask molnen..vi var i mexico och med nöd och näppe fick flyga till barcelona
Det var en resa man kommer att minnas!vägen och landnings banana ändrades i luften
Köpt en lägenhet
varit till Rhodos första gången vi provade all inclusive
mitt yngsta barn barn tog sina första steg,på hennes 1 års dag
Jag minns den härliga våren med så mycket blommor på fruktträden.
Första huggormen jag hittade redan den 4e april trots att det låg massor av snö på åkrarna.
Jag byggde vårt lilla fina växthus och vad mycket slanggurkor vi fick. Sålde nästan alla mina avelspar i terrarierummet.
En jaktkompis dog på pass och imorgon firar vi 10-årig bröllopsdag.