Julfin!
Klippning..färgning..hårförlängning..pemanent, eller kanske en avancerad håruppsättning..
Går Du till frissan före Jul ?
Om jag hinner! Kommer att ha grymt mycket på jobbet december månad.
Behöver en klippning och skulle vilja sätta i en toning så att håret blir lite piggare. Det far illa av torr luft och kyla.
nej det gör jag inte.Jag är så nöjd med mitt långt hår med egna äkta gråa slinger
men man borde kanse "putsa lite" topparna
Jag går inte till frissan,men min dotter brukar klippa mig ,få se om hon hinner före jul
annars är det inte så noga för att det är jul.
Jag borde kanske men jag saxar luggen själv och så får det bli. Jag klipper mig oftast bara 1-2 gånger om året.
/Maria
Jag var och klippte mig kort i torsdags, och jag trodde jag frös huvudet av mig i kylan i lördags.
Tänk vad nån cm hår kan värma ändå!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu har jag, inspirerad av tråden, beställt tid för klippning och toning OCH plockning och färgning av ögonbrynen den 11/12!
Tänkte, lika bra att få det gjort nu!
Jag klippte mig förra veckan och de blev kortare än jag hade tänkt, så det är nog lagom långt till jul. Tänkte sätta lite färg i det också. Tänkte jag skulle göra det själv för andra gången i mitt liv. Första och enda gången jag gjort det själv fick jag nässelfeber.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nix, det är jag o hårtrimmern, 6-9 mm…året runt.
Nej - min nästa klippning är i mitten av januari.
Nix ingen frissa innan jul.
Jag är bekväm och låter håret vara långt, luggen toppar jag själv. ett par gånger om året klipper frissan av slitna toppar.
Zabelle
Jag har varit rätt nyligen o kilppt färgat slingat samt plockat bryn och färgning av dessa o fransar så det blir nog ingen frissa föränn nån gång i januari.
Klippte mig tidigare på sensommaren i stan o det blev helt misslyckat.
Min gamla frissa slutade i sommar men denna tjej som tagit över salongen var jättebra hon fick fria händer o jag tyckte det blev mycket bättre än de varit förut.
Frissan
Fick det av barna när jag fyllde 50..O innan där hade jag bara varit hos en perukmakare när jag var liten o klippt o sålt håret..
Kammar o gör flätor. Det räcker för mig…
Hörde på radion i går att långt hår inte passar sig för damer över 50..Så jag får smyga när jag går ut…
För utsläppt så har jag nedanför Rompan Dom stackars stråna som är kvar..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag drog just dagens första gapskratt.
Tack för den Peter!

#13 Ha ha ha … Snygg tröja dessutom! 
Zabelle
# 13
Vackrast i Jul!! 

Jag har precis varit och färgat in utväxten. Det gäller att passa på innan december när alla andra kommer på att de ska göra sig julfina
.
Skitsnyggt Peter hahahaha
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#13 Tjusigt=) 
Hahahahah
Snacka om julfin Peter. Du slår oss alla…
/Maria
Ha ha ha haaaaa..det var en bra start på dagen.
Julflott Peter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#13 Du blandar inte ihop Jul och Halloween nu?? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#21 Va', är inte det ungefär samma sak - folk utklädda med konstiga huvudbonader och alldeles för mycket godis i omlopp?