Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1079 ggr
Cristine
0

Klagan.

jJag har klagat mycket över mitt obefintliga badrum., så nu när det finns får jag höra att nu kan jag iaf ducha/bada till jul. Kom då att tänka på hur det gick till på bondgårdarna förrdagen före julafton. Man tog fram en stor balja och fyllde den med uppvärmt vatten och husbonden klev i och blev tvagad, därefter badade (alla i samma vatten) hustrun, barnen drängen och pigan. När det kom till den stackars pigan var det både kallt och smutsigt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

barnbarnen
0

Ja tänk hur det var förr,nu förtiden är det lätt att klaga.

Min son köpte ett hus för några månader sedan,det första han sa nu ska det renoveras i badrummet.fast det fanns alla bekvämligheter dusch toa handfat, dyster färg bara,men med fint dush draperi och mysig matta på golvet,fina handdukar,så blev det hur fint som helst.

jag tycker att det är hysteri,men det är andra tider nu.Familjerna förr hade nog det bra,fast dom fick dela bad,har pratat mycket med åldringar hur det var på den gamla goda tiden…som dom sa.

Cristine
0

Ja ända till jag var 16 så delade vi badrum med två andra familjer så du kan förstå vilket ståhej det blev när brorsan och jag tog hem fiskarna vi fångat i en burk och hällde ut dem i badkaret samt ställde ner 6 av mammas krukväxter så de skulle få trevligt.Tungan uteOskyldig

Toyan
0

Haha,,Cristine..påhittiga busiga syskonSkrattande påhittig är ju du i alla fall fortfarandeFlört

Cristine
0

*Fniss*Skrattande jag vet inte om det är bra!