Din hobby
Nu när det är vinter och kallt då är det dags att plocka fram hobby prylarna, eller har du redan gjort det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kör i stort sett samma grejer året runt!
Korsord.
Korsord.
Korsord. Skickar in och tävlar.
Men förmodligen lagar jag mer mat och bakar mer vintertid.
Bara älskar att krypa upp i soffhörnet och sticka..särskilt då det som nu, är snöstorm ute..
Vintern kan vara mysig den med! 
Min hobby håller på hela året, fast mest aktivt är det under vinterhalvåret.
Och just nu är det särskilt mycket hobby…på nätterna.. så länge månen är full. 
Någon annan hobby som typ pyssel på kvällarna har jag inte.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Väva mattor! Gör det året runt!
Bitvis hobby och bitvis jobb.
Blir lite mera vintertid, ja, men på sommaren hinns det inte med att sitta så mycket i vävstolen. Då vill man vara ute i finvädret. Men knyta fransar på mattorna kan man utomhus också!
# 3
Vad gör du om kvällarna då ? 
#5 Det vill du inte veta Sisa… eftersom du tycker om rävar 
Zabelle
Mina hobbies är också oavhängda årstid. Numera jagar jag inte så mycket, men mina reptiler måste jag pyssla om hela året, även om en del av dem läggs till vintervila nu.
Kvällarna är för min del upptagna av barnen. Läxläsning efter kvällsmaten, kanske nåt spel om vi hinner innan det är dags att läsa godnatt mellan 19.30 och 20.30. Efter det sitter jag väl här och pillar med tangentbordet.

#5 Allt som jag inte hinner med på dagarna.
Och nån kväll kanske jag sätter mig vid datorn några minuter…
#6 Det blir lite senare på kvällen…efter 21-22 och framåt. 
Men nu börjar månen gå upp så sent så någon natt till sedan får den hobbyn vänta en månad.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag läser lite, sitter lite vid datorn. Skönt att bara kryp upp i soffan med en filt och Silver vid benen och tända ljus. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Datorn står alltid på skrivbordet - sommar som vinter 
Hobby!!
Min hobby har ju varit mina djur,stickning o sy…
Men det har rediserats sig ner till Datan av olika skäl..
Sudoko är tidsödande o roligt….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Allt finns framme, tyger o symaskin, scrapsakerna samt det mesta av smyckesakerna står i mitt arbetsrum. En del är utpytsat lite här o där i huset, garn står i vardagsrummet o den inglasade verandan är "storförråd" för att som har med sy/sticka/virka/väva att göra.
Det mesta går i vågor, efter säsong o humör. Det har inte blivit så mkt sedan jag började jobba i juni…men även andra (stress)faktorer har spelat in. Det börjar dock rycka i hobbytarmen mer o mer…har iaf tagit tag i lusten att laga mat o baka igen, till att börja med.