Garderoben!
Vad hänger längst in i Din garderob..något du kanske inte längre använder, men inte heller kan göra dej av med..
Å. Inte i garderoben… utan på vinden. Där hamnar plagg jag absolut inte vill ha, men inte förmår mig att kasta.
Där finns en glansig röd klänning från 1980-talet som jag hade otaliga gånger när jag gick ut och dansade. Där finns en svart kappa, med vaddar, också från 1980-talet, som jag sydde i nya knappar i men inte heller förmår mig att göra mig av med.
De får vara kvar, som monument från min ungdomstid!
Det som sticker ut mest är en sommaroverall som jag sydde i min ungdom, av farmors gardiner. Ett bomullstyg med turkosblå och limegula ballonger på vit botten. Jättefint tyg o den hänger där tills jag hittat några bra matchande tyger. Då kommer det att bli en minneskvilt.
En vit blus som syrran sydde på 60-talet, kinakrage o knäppning baktill i halsen. Guldspets runt krage o manschetter. Ett minne från min barndom, tror att hon hade den till en kort snäv jacka samt sådana där superkorta shorts, som hon sydde av ett matt lilafärgat jerseytyg. Knähöga, vita lackstövlar till o korksruvar i håret vid öronen…mamma fotade o sedan reste hon till England på språkresa! 
Ett par klänningar varav en inte är direkt smickrande för figuren men den har fint tyg o jag hade dem när vi åkte till Colombia för att hämta Sonen…underbara minnen!
Bröllopsklänningen samt skorna jag hade…
Jag har ju bara en garderob men där hänger faktiskt en fransjacka i brun mocka som jag köpte för min första lön. Den har jag svårt att göra mig av med. Ren nostalgi
/Maria
Jag har kastat och gett bort allt, det jag sparade längst var alla skor men de gav jag bort i sommras
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Min första kostym, den jag hade på mig på real-examensdagen 1966!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Längst in i garderoben hänger en gammal skin jacka..Som sambon hade när han var yngre…
En av sakerna som Mössen inte hade smakat på..-Dom måste va köpta-mössen.bara tugga i sig mina kläder…Fy dom..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tänkte gjort en fräck kommentar men lyckades hejda mig!

Där hänger allt för mycket längst in i n som jag inte näns slänga bort. 
# 7 Kom igen nu Anders. Jag vill höra vad det var för smaskigt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 7
Jag med..vill höra..
Ett par jeans från 1985. Fast det är 20 år sedan jag gav upp hoppet om att nånsin komma i dem igen 
#7 Har man sagt A får man säga B
/Maria
Tja..det är ju lördag så…..OK!
chik tyckte det var konstigt att mössen bara gillade hennes kläder…jag tycker det är helt naturligt!
Vart ska en mus vara om inte i kvinnokläder??

Hmm, jag som brukar låna både sockar o fillingar av min Guben om jag inte hunnit (orkat) tvätta.

# 12 Haha Det var väl inte så farligt Anders. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
gnägg gnägg 
# 12 Hahaha…
Har du alltid den sortens humor, Anders..
# 13 Det gör jag med..rymligt och behagligt..
#17 Endast på lördagar och här på LK. 
# 18
Passande dag..och passande plats..
#13, 17
jag med 
Har inget speciellt i garderoben, jag har rätt lite kläder så ibland lånar jag av maken. Hemma hos mor, finns nog lite kläder.. som klänning man sydde till 9:ans avslutning och studenten (var nog sista gången jag använde en symaskin).
Jag har en lång tröja som jag köpte 1991, en svart-grå,vit tröja, snygg, mönster i fantasimönster, den är lång och når ner på halva låret, varm är den så den passar
Så mycket trevligt ni har i er garderob 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Flera gamla tröjor från 80-talet.
Jag har sparat min första knuttejacka. Den passar fortfarande 
Inte bra när man sparar saker så länge att de blir moderna igen, nu har ju jag hunnit bli för omodern att kunna använda den. 
Zabelle
Har massor i mina GARDEROBER.
Vad tänker jag inte avslöja.
Men garderoberna är flera till antalet.
Och plaggen många.
Samlingen ökar ständigt.
Än skäms jag inte.
..och jag vill ha så lite som möjligt i min garderob! Då slipper jag våndas varje gång jag ska välja nåt..garderobsångest är inget för mej..
Jag har inte mycket kläder som jag inte använder. Min fru är som en veritabel minröjare när det gäller såna saker, så det som inte används går till bättre behövande pronto.
Jag har lyckats rädda några plagg som jag vill ha kvar och som jag faktiskt använder ibland, bland annat en supertjock stickad vit tröja och en brun täckväst från 80-talet. De är fantastiska att ha på sig kalla soliga vinterdagar.
Västen kan jag möjligen tänka mig att släppa eftersom jag vann en jägarväst på en jaktstig för ett par år sen som är bättre, men tröjan är så skön så den vill jag ha kvar (det är ett av mina ex som stickat den och jag misstänker att det är därför det kliar i fingrarna på min fru).

# 27
Då är nog jag lite som din fru, Peter..min sambo klagar mycket över detta! 
#28 Haha, ja, jag tror att min fru och jag lever efter helt olika kronologiska ordningar. Hon tycker saker är gamla som jag uppfattar som rätt nya.

# 29
Min sambo skulle säkert spara allt..om han bara fick!
Därför kommer han heller aldrig ihåg, vad han har..
#30 Åh jag vet exakt vad jag har och var det finns (om inte min fru har hittat ett nytt ställe att lägga det på).
Jag sparar inget som jag inte tycker är värt att spara, men min fru är en kastare och jag är en fixare.

# 31
..vad han har..eller vart han har det!!
Även jag flyttar på saker..