Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 878 ggr
[Sisa]
0

1980

80-talet då..

Vad är särskilt minnesvärt..stort eller smått..

Cristine
0

Jag fick tvillingarna, nästan i en restaurang i Cibour, tur att det låg 7 min från sjukhuset i St Jean de Luz!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Födde min yngsta dotter 1980.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bergspuman
0

Gick ut högstadiet och började gymnasiet. Alltså själva 1980.

1980-talet var annars "mitt" decennium, jag var mellan 16-25 år och det hände otroligt mycket i mitt liv!

Niklas
0

Test.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

barnbarnen
0

fick mina barn 81,83, 85, 87

läste till barnskötare jobbade med barn.

tog Körkort 1980 träffade min man 1980

ljuva 80-talet.

Cristine
0

#4 Tack nu fungerar det bra!

Mvh

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Niklas
0

Glad

[Sisa]
0

# 7

Nu då du är här Niklas..kan du inte förklara lite, varför det blir så här ? Hoppas det inte beror på oss..Obestämd

Niklas
0

Att en tråd inte går att läsa/skriva i beror oftast på att någon har klistrat in innehåll från en annan webbsida eller ett program och fått med sig koder som inte syns, men som ändrar webbläsarens funktion.

Ska man klistra in text från något annat ställe rekommenderar vi att man först klistrar in det i en texteditor och kopierar det därifrån. Då kommer inget annat än texten med.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag fick mitt fjärde barn. Jag startade mitt företag.

Hockeyfrilla, axelvaddar, Roxette och Dirty DancingSkrattande

Bergspuman
0

Jag åkte till Israel. Jag var i DDR. Jag tågluffade första gången. En massa bra musik. Såg Bond-filmer på bio. Träffade min f d man för första gången.

Patrik Sjöberg satte världsrekord i höjdhopp.

Jag började styrketräna, något jag gör än idag (fast med långa perioder av uppehåll genom åren).

Jag lärde mig spela trumpet och kyrkorgel.

Maria
0

Just året 1980 så träffade jag min man. 1984 föddes vår son så 80-talet var stort för mig. Jag blev kär, flyttade hemifrån, gifte mig och fick barn och vips så var 80-talet förbiFlört

/Maria

[Sisa]
0

# 9

Tack!! Glad

Anders 50
0

Mor dog efter många års sjukdom 1981. En brorson omkom i en trafikolycka 1982. Far dog efter kort sjukdom 1989.

Men det hände säkert roliga saker också.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Jag tog 130 kg i bänkpress 1980, det var rekord i min viktklass 76 kg i korpen. Jag flyttade till Göteborg 1981 och därifrån 1984.

Under åren i Göteborg åkte jag till Danmark och England flera gånger och knöt många kontakter med andra reptilentusiaster. Det rådde importförbud till Sverige och jag tog hem småsnokar i bröstfickorna på skjortan.

Jag blev blind 1985, men fick tillbaka synen på ett öga morgonen efter Palme blev skjuten. Jag var med och startade Svenska Bågjägareförbundet 1986. Året därpå blev jag panchrastransplanterad och höll på att dö på kuppen, men senare samma år var jag till Kanada och jagade med pil och båge.

På hösten 1989 blev jag totalförlamad i armar och ben och låg på sjukhus till augusti 1991.

[Sisa]
0

Jag fick två barn, bytte storstadslivet mot ett liv på landet..och förlovade mej. Något jag aldrig har ångrat..Kyss

Mammzing
0

Träffade mannen jag senare gifte mej med och fick 4 barn med.
Visst, periodvis bra äktenskap.
Men en lättnad när vi skildes 2007.