Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 827 ggr
Cristine
0

Tårta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De flesta bakar tårta idag, vilken har du gjort?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

MaMaMade
0

Jag bakade en kolakladdkaka med tryffelglasyr igår, som vi bjöd vårt äldre grannpar på igårkväll. Det blev halva kvar så vi tar med den o åker förbi pappa för att smaska upp resterna där.

Bergspuman
0

Nej. Inget bak idag. Har kvar massvis med cookies från förra helgen!

[Asta]
0

Här blir det inte heller någon tårta. Vi har visserligen bröllopsdag, men det får nog firas nästa år.

aggeelin
0

Jag har ingen pappa kvar att baka åt, får tända ett ljus istället.

Men bakar gärna en dajmtårta när jagbakar. Det är mandelbotten och så hackad dajm och bär, jättegott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Bakar jag någon gång tårta brukar det bli en chokladtårta av något slag. Jag är inte någon tårtälskare precis så därför bakar jag inte gärna tårta heller. När maken gör tårta blir det oftast gräddtårta.

aggeelin
0

Jag tillhör de få i landet som inte tycker särskilt mycket ommchoklad, gör jag något med choklad så är det en kolatårta, det ger en god smakkombination till chokladen, riktigt gott blir det då.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Inget bak här.

Går ner till affären o köper Prinssestårta som dom har i frysen..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Jag har bakat marängtårta..i långpanna..fylld med bananer, kiwi och grädde..Kyss

[Asta]
0

#6 - och jag är en av de få i landet som inte gillar vispgrädde Glad men kolatårta gör jag också gärna gillar kola också. Det som är lite roligt är att jag gillar inte chokad i sig så jättemycket alltså ren choklad, men jag gillar det när man gör kakor och efterrrätter på det.

[GunillaF]
0

Jag har ingen att baka åt.

[Sisa]
0

# 10

Baka en till dej själv..det är du värd..Kyss

zabelle
0

Ingen tårta eftersom många i familjen inte gillar grädde. Det blev en stor rabarberpaj med vaniljsås i stället.

Zabelle   

Cristine
0

Det tycker jag är godare!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Det tycker jag också!

[peter54]
0

Ingen tårta här, vi brukar inte ha det på mors - eller fars dag. Dessutom är jag inte så förtjust i konditorivaror, jag har insett att det bara är ögonen som vill ha det, ingen annan del av min lekamen.

Glad