Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 500 ggr
[Sisa]
0

20..30..40..50..

..60..70..80..90..100..

Hur ser Du på att fylla jämna år ? Ett tillfälle till både tillbakablickar och förväntan, inför vad som komma ska..

Hur firar Du ?

Maria
0

Så lite som möjligt.

Jag gillar inte att vara i centrum men firar gärna när andra fyller årGlad

/Maria

Toyan
0

Sist jag fyllde jämnt var vi här hemma, är inte så mycket för ståhej men barn barnbarn och dom närmaste vännerna vill jag gärna ha med.

Presenter behövs inte utan det är just detta att få ha alla dom käraste härGlad

[Asta]
0

Säger som Bumbleboo - firar så lite så möjligt. Maken och jag har den traditionen att vi reser bort när någon av oss fyller jämt.

Cristine
0

Jag önskar att jag kunde resa bort då, jag avskyr att fylla år..när jag fyllde 60 år hann jag inte prata med någon.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Jag tyckte det var roligt att fylla 40! Hade en stor fest då, men bara med mina närmaste vänner och familj. Ändå blev det ca 25 personer. Var skoj!

Nästa blir 50-årsdagen om 4 år. Får väl se hur jag vill ha den Glad.

Jag har ju inte så jättemånga vänner, inte för att jag är en otrevlig person men för att jag inte orkar umgås så flitigt när jag jobbar heltid och reser 3 timmar om dagen.

[Sisa]
0

Gillar inte heller att vara i centrum, men ordnar gärna fest för andra..eller överraskar med andra tokerier..Skrattande

evrekaw
0

Jag gillar inte stora brakfester. Firar helst i det lilla formatet med bara de närmaste.

I min släkt tenderar ju alla tanter att bli närmare 100, så… Blir jag 90 ska jag ha en rejäl skiva för alla som fortfarande lever då!Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Anders 50
0

Firade 40 ordentligt med stor bjudning för släkt och vänner.

Vid 50 så rymde jag norrut ett par veckor, och det var intressant Obestämd att komma hem och se hur här såg ut efter kamraternas påhitt! Ja efterverkningarna varade hela sommaren!  Glad

60 firades med annons i tidningen. Men syskon och syskonbarn kom ändå, och det var väntat.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!