Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 424 ggr
[Sisa]
0

Vardag igen..

Felklämda tandkrämstuber..uppfällfällda toa-lock..sura disktrasor..grus i hallen..  Vardagen är här, och med den kanske det trista gnället..

Hur vänder man vardagsgnisslet, till nåt positivt och bra ?

[Asta]
0

Det receptet vill jag också ha. Framförallt så här års.

Så länge det är varmt ute brukar jag kunna vända vardagen, men så här års och ett antal månader framåt så är det bara pest hela tiden.

MaMaMade
0

Försöker blunda o får göra det en hel del nu när Guben är hemmaman o jag jobbar… Foten i munnen Skrattande

Idag fick jag dock ledigt då min brukare hälsar på hos släktingar. Ska iofs jobba igen det senare men hellre ett par heldagar på jobbet o en helledig dag än att plottra på med några stackars timmars jobb under flera dagar. Passar mig finfint!

Cristine
0

Min dotter är noga med att allt ska vara på sin plats så något sådant har jag inte att gnälla över.

Jag har bara mej själv att klanka ner på.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Gnäll har vi i och för sig inte något problem med hemma hos oss, mer apati. Hos båda dessvärre.

Bergspuman
0

Jag försöker hitta 3 bra grejer med varje dag! 3 glädjekorn.

Även om det bara blir att jag löste ett roligt kryss, fick gå och lägga mig tidigt och njöt av den varma chokladen på kvällen!

lojna
0

Man kan försöka o tänka på att alla är vi människor med fel o brister..O inte reta sig på småsaker…

[Asta]
0

#5 - har också försökt med den varianten, till och med rekommenderat den till andra. Fixar inte det själva bara. Glömmer det konstant tills jag lägger av.

zabelle
0

Vi gnäller sällan hemma. Nu är vi ju bara 2 så det är rätt enkelt att hålla sams.

Min make brukar säga att vi fördelar arbetet… han plockar fram och jag plockar undanGlad

Zabelle   

inisklo
0

# 6 ….Du har så rätt så rätt tycker  jag…menSkämsnu när jag har typ hjärte vän…GNÄLLER jag att han har inte tid med mig så mycke som jag önskar..skriver inte,ringer inte.sms inte…som jag önskar…Tungan ute

JAG GNÄLLER ÅT MIG SJÄLV,ATT JAG ÄR FÖR IVRIG NU SOM NÅN TÅNÅRING…O LITE ÄLDRE ÄR JAG…Obestämd…vIST FÅR MIN "SYSTER"HÖRA LITE ETT O ANNT GNÄLLIS-GNÄLL

JAG SOM NÄSTAN HAR LÄRT MIG ATT INTE GNÄLLA…jag får glömma såt…som jag nästan osv…Skrattande

[Asta]
0

#8 då har vi en dålig fördelning. Vi plockar fram båda och ingen plockar undan.

[Sisa]
0

# 10

Hahaha..Skrattande