Dagdrömmar
Ofta lever vi ut sådant vi skulle vilja säga, göra, osv i Dagdrömmar.
Vad gör du i dina Dagdrömmar?
Det vill säga, om du har lust att dela med dig av det 
Dagdrömmar…ja, vad vore livet utan Dagdrömmar..
He he .. jag skulle vilja ha en katt till. En Cornish, en kompis till Charlie, cornishar leker ofta tillsammans och sover också tillsammans på dagarna. Husets husse tycker att det räcker med två katter, tråkigt nog. Jag funderar på hur han ska fås att ändra sig men det är svårt, tror jag
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2 Om jag inte minns fel så ska det finnas nåt som kallas "kvinnlig list". Försökt med det?? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ojoj, som barn o ung var jag *expert* på Dagdrömmar! Är inte så dålig som vuxen heller! De är en krydda här i livet, lättar upp en tråkig bussresa, en kväll när TV:n bara visar skit el när man är less på bråkiga ungar o taskig ekonomi.
Många tankar går till det jag längtar efter, har spenderat många h till att skissa på min drömstuga i fjällen o hur jag skulle vilja att omgivningarna ska se ut. Däremellan breder jag ut mig lite o kan låtsas vara allt från en berömd designer el hemlig agent till en ny Moder Theresa…att dagdrömma berikar…sålänge man inte lever hela sitt liv genom dem!
Jo,jaghar hört om kvinnlig list men tvivlar på att det fungerar, har funderat på att vara kattvakt en vecka och att Zingo ska göra sig så populärså att han får stanna (jag har träffat en trevlig cornish som heter Zingo) han är sitter slimmad i knät eller far runt och leker med kompisen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag ligger under palmer på en vit sandstrand vid turkosblått vatten och sippar på en paraplydrink 
I mina Dagdrömmar är jag oövervinnerlig, säger de mest diamantgnistrande kloka saker, alla häpnar och stirrar på mig och bugar.