Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 574 ggr
chik
0

Universum.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

var det någon som såg på kunskapskanalen i går??

Det är bara så intressant.Synd bara att man inte är insatt i alla dessa ord..Men i det stora hela fick jag med mig. mycket.

Två ord som jag fastnade för o som användes mycket var.Mörk Materia O Mörk Energi.Två olika saker som påverkar vår lilla boll som går runt.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Nadesch missar inte ett enda program av något som rör universum så jag hänger med via vänsterörat som är riktat mot rummet och tv.nSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Jag såg det programmet, vi är ganska intresserade av rymden i det här huset. Både på riktigt och som science fiction.

Det ÄR väldigt intressant med Universum och rymden, fullkomligt fascinerande. Samtidgt fattar jag inte hur man orkar forska i sådant som Universums undergån och expansion mm. Det grundar sig bara på teorier och de får aldrig veta om de har rätt eller fel. Jag kan förstå det intressanta i forskningen på ett sätt, men eftersom jag är en resultatinriktad person så hade jag aldrig klarat av att hålla på med sånt som aldrig får något svar.

[GunillaF]
0

Intressant…Glad

chik
0

Ja men Asta..Nu kommer jag inte ihåg.Men vi axelerar ju fortare.

O många tycker ju att tiden bara går så fot.

Min tanke var när jag hörde det.

Kan det vara något med vår Planet??

har så svårt för att skriva vad jag menar..

Men just det o se till baka i tiden..

Så många ljus år till baka..

Jag är så fasinerad.

Men håller med..Om forskningen.Men sen är det väl någon som fortsätter. så på så vis blir det ju inte onytig.I det stora hela…

Tror jag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

chik - jag menar inte att det är onödig forskning. Vad jag menar är det tar 50 miljoner år innan de vet om de har rätt. De kommer egentligen inte att veta mer när de dör än de vet idag. Och DET hade jag inte klarat. Skulle jag forska så vill jag kunna se om jag har rätt. Jag har för lite tålamod för något annat.