Ett barn
2 st en av varje sort
Var rädda om varandra
1 mirakel
/Maria
3; 1 pojke + 2 flickor
# 4
Så fint, Peter 
Har också en av varje sort…pojke 28 år och flicka 22 år 
Jag har 1 dotter och 3 pojkar. 

Jag har två pojkar
Två av varje 
En son, 31 år 
Två "bonusbarn" 27 repektive 31 år, en av varje.
Zabelle
2 killar 23,25 år
2 tjejer 27,29 år.
Inga alls.
Jag har tre vuxna barn två killar o en tjej. Tjejen är adopterad från Sydkorea eftersom det verkade som det inte skulle bli fler barn men så kom en lille man ändå till slut. 
#12 Vad kul! Får jag fråga om din dotter varit på ngn återresa el funderar på det? Det är min sons största dröm, att få åka tillbaka till Colombia o kolla upp sin familj.
Men kära chik, jag vet inte vad jag skriva skriva…
Så ledens jag blir för sin skull
Gott att du har dina andra barn.
/Maria
bumbleboo..Vist är livet jobbigt.Men så är det..
Jag är nog lite" tete" För matte är med mig o oss hela tiden..O min tro gör att vårt liv blir lite lättare.Så även för sambo o barnen..Sen har vi sjukhumor…
Livet är o blir aldrig vad man tror…
Bumbleboo
Du är guld vär..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sjuk humor och god tro kan visserligen göra underverk men du har min fulla respekt chik.
/Maria
#14 Kram Chik 
Vilket fint foto 
#13 Nä Maria har aldrig varit tillbaka men pratat om det men nu har hon fått barn igen så det lär väl dröja.
Hon blev bekant för många år sen med en som var här från Korea för att studera o denna kvinna blev kvar för hon gifte sig med en man från vår stad. De studerade båda i Uppsala o nu bor de i Stockholm min dotters familj träffars hennes familj minst en gång per år och hon har lärt henne laga Koreansk mat det är så roligt att se när hela familjen sitter o äter med pinnar o maten smakar jättegott.
Kvinnan var hem till Korea men då var min dotter bara runt 15 år o hon fick frågan att följa med men hon ville inte då för hon hade träffat sin kärlek (trodde hon) för hon skulle vara där flera veckor.
Vi skickade med pengar så hon handlade lite saker bla en fin Koeransk dräkt med lite tillbehör denna har hon kvar än men använder den inte så ofta nu.
Det känns skönt att hon har henne för hon vet inget om sin bakgrund o tydligen har kvinnnan försökt att forska lite när hon besökt landet igen men utan resultat. min dotter hittades när hon var ca 2 år lämnad utanför en polis station så vi vet inget om henne det är synd för frågor kommer när de blir äldre.
Jag hoppas att din son får åka tillbaka o se hur hans land ser ut o vet han/du något om sina släktingar.
Jag har fyra barn. En flicka och tre pojkar. En av pojkarna gick över till andra sidan för tre år sedan.
Jag sade att jag inte skulle ha några barn men fick 6.
En gick över.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#19 Jag förstår inte hur du och chik har förmågan att överleva
när man drabbas av det värsta bland det värsta…
/Maria
#19 Vi har flera barn som vi behövs för.
Jo, förvisso men för mig är tanken så skrämmande och jag beundrar alla som orkar att leva vidare.
/Maria
#23 Så har jag också tänkt innan…. Man måste ju överleva, det är bara så. Men livet blir aldrig detsamma igen.
Det är säkert sant. Man vet ju inte förrän man själv har varit med om det.
/Maria
#25 Det är tur det för annars skulle man inte skaffa några barn. Jag menar om man visste i förväg hur ont det gör att mista dem, så skulle ialla fall inte jag utsätta mig för den stora sorg det är att mista ett.
Chic, Gullenilla, Cristine… 
#18 Sonen har känd härkomst så han har möjlighet att hitta sin släkt när han fyller 18 år o får läsa sin dossier som ligger hos socialtjänsten i födelsestaden.
Det är värre för töserna; Mellis hittades liggande i en pappkartong på vägrenen till en stor motorväg i utkanten av en större stad. Minstan låg på trappen till polisstationen i ett mindre samhälle. Eftersom de är födda i Kina kan de inte hitta sina släktingar då det är straffbart att både föda för många barn o att lämna ifrån sig barn där. Vi hoppas dock att det ska lätta på den fronten o att biologiska föräldrar o barn ska kunna hitta varandra genom DNA-tester i framtiden.