Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 1125 ggr
[Sisa]
0

Glädje!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är ju inte alltid det behöver vara någon stor sak man glädjs över…utan en liten, men aldrig så obetydlig eller oviktig sak, kan göra att man blir så jublande glad!

Vad blir Du glad av idag ?

[Pirkkolino]
0

Att jag lever. Glad

[Sisa]
0

# 1

Något att glädjas åt varje dag! Särskilt om man är en snigel, och ska ta sej över på andra sidan vägen…Flört

[Pirkkolino]
0

#2 Precis så Sisa. Sniglar har många faror i livet. Obestämd

Kyss

[Sisa]
0

# 3

Var rädd om Dej! Kyss

[Pirkkolino]
0

#4 Sisa. Tack det samma. Kyss

Bergspuman
0

Att det är fredag!

Skrattande

[Asta]
0

Sållar mig till Bergspuman - att det är fredag och att jag får sova så länge jag vill imorgon.

inisklo
0

Glad…att jag kan komma till biblioteket o låna datoren…o vara med er om inte varje dag,men lite då-o-då…kul…

Glad…att jag har fåt nya kompisar…en ska jag träffa kl.14…kul…

Skrattandemest är jag glad i dag,att jag är jag o mår bra.

[Sisa]
0

# 8

…och jag är glad att Du vill vara med oss här! Glad

[MargaretaA]
0

Jag är glad för att jag är ute på landet och när solen skiner mellan regnskurarna är det gudomligt ute. jag har ingen termometer här men jag tror det är närmare 20 grader varmt och sköna sydliga vindar. Cool

zabelle
0

Jag är glad för att det är fredag eftermiddag och att jag snart får gå hem.

Zabelle   

inisklo
0

Skrattande…Hej nu igen…jag är så glad,att kuna komma hit o skriva till ER,men tiden rinner iväg så fort,att jag hinner aldrik riktigt kopla av osv att skriva allt som ja vill läsa,men det är så kul,att åka hem sen efter o vänta tills det blir nästa gång,att besöka bibliotek igen osv.

Till en fattiglapp är den här bra alttenativ,att man inte helt glömmer bort allt som man har lärt sig i "låda"livet Tungan utei väntan,att man kan köpa egen lilla "låda"Glad

Bergspuman
0

Idag? Jag blev faktiskt löjligt glad över att min nye chef, som jag egentligen tycker är för ung för att ha som chef, stack in huvudet och sa att jag inte alls behövde BE om en semesterdag - han hade fullt förtroende för mig, så jag behövde bara meddela att jag skulle vara ledig.

Sådant värmer. Efter det kom jag på mig själv med att sjunga och vissla på jobbet, det har jag inte gjort på evigheter!

När fick jag beröm sist av någon av mina chefer? Inte i år tror jag…

[Asta]
0

Just nu känns det som att jag aldrig är glad.

Cristine
0

Men Asta då..du har ett fint hus med härlig trädgård  ett bra jobb där du inte går under någon…du kan nog fylla på själv!

*Jippie* ÄNTLIGEN…har jag kunnat duscha hemma i mitt eget badrum och jag har varmt vatten!

smilie_hops_169.gif Jippie image by demaketo

kreetJippieeeeeee_draaitsnelletterj.gif jippie image by epske

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

MaMaMade
0

Idag vaknade jag o var glad över att vara ledig…både idag *och* imorgon…men det gick över för en h sedan. Obestämd

MaMaMade
0

Härligt Cristine, man uppskattar aldrig sådan lyx förrän man varit utan den för en tid!

Är rätt så dammig själv efter dagens vedermödor, kanske man skulle blötlägga sig ett tag. Hade tänkt få ur bastun idag men det kom så mkt annat i vägen. Hade köpt bastuolja med björklövsdoft o allt…får satsa på imorgon då!

Humöret är bättre men Sonen har fått sig en liten känga. Flört

Cristine
0

2 års väntan!!!Tungan ute

Anders 50
0

#18 Grattis till ditt nya fungerande badrum! Gläds med dig! Glad

Men överdriv nu inte duschandet så att el-mätaren får spader!Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

MaMaMade
0

*2 år*!!! *Cheezus*! Det hade jag nog inte fixat, iaf inte med 3 ungar hemma!

AnnL
0

# 18 Kan tänka mig att du stod länge i duschen Cristine nu när du äntligen fått en egen. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Tack!

*Fniss* lite svårt att överdriva vi har satt in den gamla beredaren på 35 L tills jag köper den på 50.

Nu måste jag se till att dottern är försiktig med vattnet för hon har gjort av med 50 l hos grannen ett par gånger så de inte ens har haft till disken.

[Asta]
0

#15  - bra försök. Men trädgården består just nu av oklippt gräsmatta, rabatter som behöver gås igenom, gräsmatta full av ruttnande äpplen och ruttnande plommon som vi inte orkat ta hand om. Huset orkar vi inte ens städa just nu. Så nej -just nu hittar jag inte något att vara glad över. Det går säkert över till en annan dag.

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

*

Cristine
0

Skrattande Sååå härligt att hoppa ur sängen och direkt in i en varm dusch…

Har spolat av mig med trädgårds slangen ibland när jag inte gått till grannarna, men jag var blålila i några timmar efteråt, och har inte kunnat göra det på ett par veckor nu, det blev ju nollgradigt på morgonen.

Nu är det blott ett minne! Tack och lov!Skrattande

inisklo
0

Skrattande…trevligt Cristine…att det "pina"är över