Vardagen!
För en del människor händer många saker varje dag, för en del lunkar livet bara på…
Har Du i Din vardag stora pretantioner om fart och fläkt, vill Du att det hela tiden ska hända saker…
eller lunkar Du på i sakta mak ?
Jag accepterar utan vidare ett par riktigt grå och rätlinjiga dagar emellanåt. För då samlar jag kraft att stå ut med de riviga och jobbiga dagarna
. Personligen orkar jag inte med ett högt tempo hela tiden, det blir för mycket intryck för mig. Och jag önskar leva ganska regelbundet. Bäst funkar det när jag själv rör om i min tillvaro, för att jag vill det. Och det inträffar då och då att jag ställer till lite bus och spontana påhitt.
Numera så lever jag efter principen "Det jag inte gör idag kan jag göra en annan dag"
Och skulle det bli långtråkigt så får man skylla sig själv! Det finns så mycket kul att hitta på om man bara vill!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har alltid något att göra så jag måste lata mej emellanåt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag drömmer om några dagar utan några krav. Just nu är det fart och fläng och krav hela tiden, vare sig jag vill det eller inte.
Eftersom mitt arbete "kräver" fart och fläkt och att det hela tiden går på i 100 knyck så är det inte många sekunders saktamaklunk här inte.
Av bara farten fortsätter jag när jag kommer hem om kvällarna. Har alltid haft det så och trivs med att det händer saker.

Jag mår bäst av att leva ett regelbundet liv, det får inte bli för rörigt och stökigt, vill ha lite koll på tillvaron, men det innebär inte att det behöver vara tråkigt.
Jag gillar när det är full fart på jobbet men sen är det såå skönt att komma hem, lägga upp fötterna och bara vara.
Jag tycker om att umgås, få besök och gå på fest, hitta på roliga saker.
Gå på restaurang, dansa och hålla igång tyckte jag förr var jättekul men idag pallar jag inte med det, herre min je vilken ljudnivå när alla fått några drinkar. Kanske har med åldern att göra
Sen är det så att om jag stressar för mycket så kommer migränen som ett brev på posten
Jag vill gärna att det ska hända saker, men det ska ändå gå i en stilla lunk. jag blir lätt stressad annars och då mår jag dåligt.
Mej händer det saker varese jag vill eller inte så det är bara att hänga med.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Utifrån min växlande energi gillar jag emellanåt fart och fläkt - men oftast vill jag ha det lugnt och stillsamt.
Jag har två obligatoriskt inbokade kvällar då jag rider en kväll i veckan (å då är det fart) och går på möten med föreningen jag är med i.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag gillar när det händer saker men det ska vara på eget bevåg. Har inga problem med att sysselsätta mig o skulle behöva slippa jobba…o när jag känner för det slappar jag. Vi älskar att resa runt men inte till tjo o tjim, utan hälsa på bekanta, se på servärdheter el bara vara…då helst i Tärnafjällen såklart! Djur o natur is da´shit…fast en solig strand ngn dag emellanåt går an.