* God Morgon 9/10.*
God Morgon 
Grått och trist idag också, trots att de lovade uppklarnande till idag. Här är det kusinbesök och fullt drag.
Goder morgon,
Här i Uppsala ser molnen ut att skingras nu!
Jag ska ut i skogen med en kompis. Hon hoppar på bussen på vägen. Innan dess ska jag skaffa presenten till brorsonen på stan.
Ikväll får jag rensa svamp och så måste jag försöka tvätta.
Fullt ös!!!
God morgon.
Jag sitter och väntar på att dimman ska lätta en aning så jag får åka iväg. Man ser knappt handen framför sig.
Ha en trevlig Lördag och Söndag!
God morgon!
Solsken, men ännu inte med full styrka, lite dis i luften.
Har varit och vittjat kräftburarna, det blev inte så många, men ett kok blev det i alla fall. Nu blir det inget mer fiske i år, det är för kallt i vattnet.
Ha en bra lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon alla ni som redan är här och ni som kommer!
Tät dimma vill väl säga att det ska bli fint, det hoppas jag på iaf.
Vet inte än vad som blir av dagen så jag önskar en fin lördag för oss alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det också grått, laddar ändå för trädgårdsarbete. Gäller väl att inte ladda för länge, för då blir det mörkt igen.
Godmorgon. Nu har jag ätit frukost en lång stund. Härligt!
Jag ska packa upp min nya symaskin och sy fållar på gardiner.
Igår köpte jag en hyacint som jag ska sätta ut i min plantering utanför dörren.
Är det någon som vet om jag kan sätta ner den i jorden sen när den blommat? Kanske att det är fruset i jorden när den blommat så jag inte behöver fundera på det…
Njut av dagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 - jag är inte någon expert, men jag har tryckt ner "begagnade" hyacintlökar i jorden och de kommer upp. De flesta har blivit mindre, men de blommar. Om det varit fruset i marken har jag bara lagt ner dem i källaren och sedan planterat dem när det blivit tö.
#8 tack, vad jag funderar på är om det spelar roll att den blommat på hösten, och sen sätts ner? Den är ju liksom nybegagnad då 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Du flyttar ju den bara! Kanske den kommer i ofas först, men överlever den så kommer den igen. Jag brukar trycka ner lökar vid alla konstiga tillfällen på året. Man har ju inte mycket att förlora.
god middag
gråväder här med och trist för jag är ensam hela dagen. Tur att man har hundar som tvingar ut en.
nu ska vi ut och promenera och sedan ska jag mig något gott att tröstäta på i kväll 
ha en fin lördag alla!

Gomiddag!
Har dragit runt damsugaren ett varv, vikt undan ett tvättberg och ska snart göra en getostpizza. Känner mig egentligen aldeles för lat för att göra allt detta….
Men jag är lycklig… Fick högsta lönepåslaget man kunde få!! Visst, money can't buy me love… Men visst är det kul att få mer pengar!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Godkväll!
Jobbat har jag hela dagen! Säger som du, evrekaw…visst är det kul med pengar! Ju mer man jobbar, desto mer pengar!!!
Ha en skön lördagkväll alla!

God eftermiddag!
En strålande höstdag har vi haft här.jag har jobbat och nu sitter jag här och njuter av kaffe och vila.
Ha en härlig lördag kväll