Tillbaka igen...
Hej alla härliga vänner!
Om ni visste vad jag saknat er alla!!! Nu är jag i allafall tillbaka igen, efter min härliga resa till Venedig.
Det är en stor omställning att återvända till vardagen, så ha lite tålamod och ge mej lite tid…så är jag nog snart samma gamla vanliga Sisa igen!
Kramisar till Er alla! 
PS! Jag hoppas ni alla mår bra! 
Välkommen hem
Ser fram emot en massa bilder från denna romantiska stad
/Maria
Venedig,,,,,,,,,,,,mmmmmmmmmmmmm,,, Jag förstår ju att du har längtat efter oss,,,,,,,,,,,
,,,,,Faktiskt!!
Välkommen hem igen och precis som bumbleboo ser jag fram emot fina kort
ja verkligen! Du har väl bilder med hem nu sisan?
Välkommen hem Sisa. 
Jag vill också se bilder!
Ni är så snälla…
Detta var min tredje resa till Venedig. Båda gångerna vi varit där, har vi tagit så otroligt många kort, att vi bestämde att lämna kameran hemma denna gång…så tyvärr, jag har inte tagit ett enda kort! 
Men vi har haft en skön semester…härliga människor av alla de slag, massor av kultur… god mat…och fantastiska viner. 
Välkommen tillbaka Sisa, Har varit tomt här utan dig. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Så tråkigt..men du kan väl plocka fram några gammla foton!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 7
Har saknat Dej med! Hur mår Lilla Silver ? 
# 9 Han mår bra och skickar en välkommen tillbaka slick. 
Välkommen hem Sisa!
Tack Gunilla! 
# 8
Gör en Venedig-tråd så småningom och berättar mer om min resa. Måste bara plocka fram bilder först…
Välkommen hem! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 13
Tack Anders! Jag har saknat dej oxå…
#14 Åh….!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Skönt att du é tillbaks där du ska vara Sisa..du är snart ditt gamla vanliga igen..hi..hi hoppas du haft det härligt..måste vara fint med Venedig.
Välkomstkram från lilla mig.
Har varit ut till våran hittekatt som vi får klappa nu, han är så gosig så man blir nästan rädd för den. Idag öppnade den dörren före mig med tassen. Börjar väl känna att det blir kallare ute.
# 16 Vilket litet charmtroll JILE
# 16
Härligt att se dej igen, Jile! …men, har Du en hittekatt ? Vad har jag nu missat…missat en liten misse…den är jättesöt! 
Kramelikram 
#17 ja verkligen, en lite kompakt misse, men inte kastrerad. Närmar man sig baken så blir den lite ettrig, men han får ha sina kulor ifred för mig..
#18 Jo det är utekatten som går här, fast jag skrev hittekatt..
Kramelikram till er
Välkommen hem till Moder Svea igen, Sisa! 
Natti natti….tack alla! 
Välkommen hem! tillbaka till" verkligheten".och oss här.
Låter spännande med en Venedig-tråd det ser jag framemot!
Välkommen hem! Hoppas få se lite kort sen. Venedig är en plats som jag verkligen skulle vilja se!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Välkommen tillbaka Sisa
Välkommen tillbaka Sisa! Hoppas du är pigg och utvilad och har haft en härlig semester.
Kram
Zabelle
En härlig semester har jag haft, men pigg och utvilad…
I Venedig finns ju inget att ta sej fram med, förutom båtar. Det betyder att man går hela dagarna, bara sätter sej på en bar emellanåt och vilar. Massor av motion har jag fått!