Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 507 ggr
aggeelin
0

Arg arg arg

Jag hade tur häromdagen, så idag jämnade det ut sig Obestämd. Visst var det väl mitt eget fel men jag blir så arg ändå.

Jag har blivit bestulen på min gamla träningsväska. Den som någon gång har sett min väska förstår varför jag trodde att ingen skulle vilja stjäla den, den var utsliten redan för över två år sen,jag hade tänkt ha den så länge den höll ihop (det var stora sprickor i den)

Det är innehållet som jag är arg och ledsen för. Jag hade min tunna fina fleecetröja, en skön i fin lila färg, ett par nya träningsskor (köpta på rea men fullt användbara) och ett par helt ok träningsbyxor. Tränings-BHn var gammal och svettig, trosorna och strumpor likaså, så det gör inget, handduken ok, men inte någon av de bästa.

Eftersom väskan såg ut som en trashank,låste jag inte fast den när jag var in på Kapp-Ahl och köpte ett par strumpor. När jag kom ut var väskan borta och sen har jag cyklat runt och letat, för jag tror att den ligger slängd någonstans.

Arg Skrikandes är jag, både på mig själv och på den som tog väskan!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

aggeGråter lider med dig….Gråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Tänk att folk inte kan låta bli….man blir så förb…..!!! Skrikandes

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Usch, vad ledsamt. Dessutom är det säkert så som du skriver att hittar de inget av värde så kommer de att slänga väskan någonstans. IrriterandeSkrikandes

/Maria

MaMaMade
0

Det är jobbigt att vara arg på sig själv…bättre att ta ut det på tjuven! Men bättre att ha sig själv att skylla än att känna sig arg på t ex en vän…el ngn när o kär. Har provat på alla sorterna o att vara arg på en okänd är helt klart det bästa!

aggeelin
0

Måste i sammanhanget berätta att när jag var in i affären på hemvägen berättade jag i kassan att min väska var borta. Hon i kassan berättade då följande

En kund kom och sa att hon inte kunde låsa upp sin cykel och en personal gick med ut för att hjälpa till. Det visade sig att cykeln som skulle låsas upp var tjejens som var personal i affären och inte alls kundens SkrikandesFörvånad

Det finns folk till allt. I fortsättningen måste allt låsas fast. Tråkigt. Jag vill ha tillbaka mina saker

AnnL
0

Det är väl kostigt hur vår värd är i dag att folk inte kan låta andras saker vara ifred. Håller med man blir arg. Skrikandes

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Fuy sjutton Agge jag förstår dej!

Det var faktiskt bättre förr när man kunde promenera i lugn och ro kl 4 på natten mitt i stan utan att bli nerslagen bakifrån eller fråntagen väskan. Och när man kom hem gick man och lade sig utan att låsa dörren.

Nu knackar de på och vill ha vatten, då gäller det att låsa kvickt och säga att de får vattnet genom fönstret.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#4 ja det är bättre att vara arg på tjuven. Det är ingen som har med min gamla väska att göra. Jag vill ha min sköna tröja tillbaka och det andra Gråter

[Asta]
0

Låter som när någon snodde min gamla cykelkorg. Den var sned coh vind, men var så bra för jag kunde ställa ner en hel matkasse i den. Den snodde någon när jag var inne i affären.

aggeelin
0

Ja,jag var inte borta länge Rynkar på näsan