Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 892 ggr
Mammzing
0

Godmorron 26/9

Var så länge sen jag var här så jag kan börja! 
Godmorron alla!
Hur ser eran dag ut då?
Här verkar solen bryta fram. Hade tänkt hinna lite i trädgården under dagen. Börja kratta å lite sånt.
Fårstaketet behöver också lagas.
Men i vanlig ordning kommer väl barn och barnbarnet hem så hinner man inget.

Trevlig söndag!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Mammzing och alla LKare!

Inte ett endaste moln på himmlen så långt man ser..härligt, fast tittar man på gräsmattan så kan man se att det varit frost i natt.

Och tittar jag på termometern så är det bara 2 grader varmt.Idag ska jag klippa gräsmattan för sista gången…tror jag , för så sa jag förra veckan

Skönt att visiten till Birsta är över… väldigt mycket folk som vanligt och fulla parkeringar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon.

Här hänger regnet i luften men det är ganska varmt (12 grader) Det blir en slapp dag idag.Glad

/Maria

chik
0

Mammzing o alla andra godingar God Dagens. Söndag hela dagen..Gör som vanligt ingen ting…

Skall försöka o göra mina inköp på Ge-Kå. Men där måste man ha kraft o ett strålande humör för o klara o vara där…

Så alla.Ha en fin dag med var ni nu är o gör.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#3 Lycka tillFlört Sist jag var där så satte jag tillbaka kundvagnen och åkte hem.

/Maria

Anders 50
0

God söndagsmorgon!

Här är himlen grå men det ska visst bli en annan färg på den vad det lider.

Har inget planerat idag, det får bli det som dyker upp! Men Formel 1 på TV i eftermiddag missas icke!

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmorgon, här blåser det, regnet hänger i luften även idag. Vet inte vad vi ska göra, men fortfarande behövs det snyggas upp härinne Flört

På tal om ställen som GE-KÅs och liknande, är jag glad att hitta andra mindre för det mesta.

Fånga dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Elpida
0

God morgon!

Igår hade vi fantastiskt väder, jag gick i bara linnet och njöt av livetSkrattande.

Idag är det grådis, duggregn och blåst, men det ska väl vara så. Ömsom vin, ömsom vatten.Flört

Idag ska vi på fotboll, makens lag gör upp om seriesegern - spännande!

Ha en härligt söndag och njut av ledigheten!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Asta]
0

Här är det grått och regn - som vanligt. Relativt varmt - vilket är bra, ju längre vi kan slippa sätta igång värmen, desto bättre - men grått och blött. Jag är så trött på att allting är fuktigt jämt!

Vi har haft björktrastinvasion - de käkar upp våra äpplen. De är så välkomna - har knappt tagit hand om ett äpple i år. De bara ligger och ruttnar så trastarna får gärna ta dem.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Här är det ganska soligt.

Det blir slappar dag. Väntar på besked från särbon om när han ger sig iväg, brukar möta honom vid bussen.

Vi går ut och äter ikväll, så slipper jag laga mat. Tänkte ta en nyöppnad restaurang med mat från Mellanöstern, meze och sådant. Det är gott!

[Asta]
0

#9 - det är trevligt att sitta och pilla i sig smårätter. Middagen vara lite längre också.

aggeelin
0

#9 härligt, det är skönt att äta ute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Elpida
0

#9 Det lät riktigt gott - älskar smårätter!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Hej på er!

Önskar er en lika strålande solskenssöndag som jag har!Glad

MaMaMade
0

KyssGodkväll!

Lite sovis imorse, frukost o en prommis med Guben o Tass. Lunch o sedan skjuts av Mellis till kompis. Jag, Guben o Minstan åkte ner till stan o shoppade lyxprylar; 2 dukar + 8 tabletter till köket. Tillsammans ska de så småningom bli 1 gardinkappa till burspråket, 1 duk till köksbordet samt en kappa till lilla fönstret i köket o 8 st…tabletter! Summa sumarum; 500 kr! Skrattande

Ett besök på kondis hann det också bli o så kikade vi in på K-Rauta för lite drömmande o planerande för ngn ggn i framtiden. Hämtade Sonen uppe i samhället, handlade lite o sedan lämnade Guben av oss hemma medan han åkte o hämtade hem Mellis.

Fläskkorv till middag o blodpudding till Sonen. Lättgjord middag = hann städa till en garderob i tvättstugan. Lite omstuvning renderade i en jättehög med "skräp" som skall eldas upp imorgon samt en kasse med tyg till mattrasor. Älghjärtana är nedfrysta o så även det mesta av levern. Hade tänkt torka en laddning i ugnen inatt men iddes inte dona med det, klockan hann bli för mkt.

Har surfat lite o nu tänker jag se film på TV! Ha en skön söndagkväll allahopa!

Cristine
0

Go'kväller!

Så mycket ni har för er..här är köket upp och ner och får så förbli då sonen fått fel koppling till vattenberedaren och måste komma i morgon igen. Duschen får vänta en dag till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God kväll på er allihopa!

Sitter här och kopplar av och kollar vad ni haft för er denna helg.

Själv har jag hjälpt äldste sonen med familj att flytta, allt kom på plats igår och idag har vi flyttstädat.

Känns bra att allt blev klart nu så kan dom hålla på att fixa på nya stället i lugn och ro.Glad

Ha det så gott resten av kvällen!