Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 699 ggr
[Sisa]
0

Hör du!!

Handen på hjärtat…hör du bra, eller dåligt ?  Eller hör du bara, det du själv vill höra ?

Min sambo påstår, att jag bara hör det jag vill höra!

Sant ?   kanske lite då…

Maria
0

Haha, min man säger också att jag bara hör det jag villFlört

Men faktum är att jag hör sämre och jag vet inte (och inte läkaren heller) om det beror på min tumör eller inte.

Jag hör dåligt i sammanhang med ljud runtomkring vilket inte är helt ovanligt.Glad

/Maria

[peter54]
0

Jag har en hörselskada efter ett antal år i bryggeribraschen och hör dåligt i det svängningsområde flaskklirr ligger. När ljud i det svängningsområdet blir högt uppstår distorsion i mina öron.

Sedan har jag blivit såpass gammal att jag inte längre hör vårtbitarna. Glad

AnnL
0

Jag har sämre hörsel nu än när jag var yngre. Men sen ibland hör jag nog bara det jag vill höra. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bergspuman
0

Jag har en medfödd hörselskada. Den är någonstans i spannet måttlig-grav. Använder hörapparat.

Flugors summande hör jag bara om de svänger tätt förbi mitt öra.

Men jag har en ny digital apparat nu som förstärker tal- och kommunikationsljud mer - det är finemang att man kan välja ut vilka ljud man vill ha mest förstärkning på!

Men visst kan jag slå dövörat till om jag har lust, ha ha Glad

Anders 50
0

Jag hör bra där jag vill höra, ute i naturen, fågelsång, hundskall med mera. Däremot bland mycket folk inomhus hör jag dåligt.

På vänster öra är hörseln väldigt dålig på grund av allt skytte i min ungdom. Och motorsåg och skogsmaskiner har säkert hjälpt till på båda öronen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

Jag har god hörsel. Ibland för bra, det finns grejer jag gärna slipper höra Flört

aggeelin
0

Jag hör bra, tycker jag själv Skrattande och var nyligen på test där det blev objektivt mätt att jag faktiskt gör så.

Men, att lyssna, är en annan sak! Ibland är jag i mina egna tankar och då lyssnar jag inte alls.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Jag är döv på högra örat efter att ha ramlat från en balkong men jag hör lika bra ändå tycker jag för jag kan urskilja varje mygg och fluga. Ibland när bilarna börjar köra förbi kl 6 på morgonen så önskar jag att min hörsel inte vore så bra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Jag hör bra - men jag är också bra på att koppla bort ljud så ibland kanske jag bara hör det jag vill.

zabelle
0

Jag har absolut "selektiv" hörsel och hör bara det jag själv vill FlörtFörvånad

Zabelle