Sajter!
Jag tror det finns ungefär 200 st här iFokus en väldigt stor del har man aldrig varit in på utom då när datorn skickat mej till dem. Hur många är du med på!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inte så många…
Tycker det är lite underligt.Men jag känner mig bara bekväm på några sajter o det är dom jag är på…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ganska många. Kanske 15 stycken. Matlust, Språk, Träning, Viktminskning, Kost, Svamp, Relationer, Psykologi, och ett antal till.
Jag är också med på ganska många men inte så aktiv utan mer en läsare.
/Maria
Jag har börjat med att bocka av många sajter för det tar sådan tid att vara här och där.
Tror jag har kvar 3-4 stycken som jag riktigt trivs med
och någon som jag ev. kan vara inne sporadiskt på. Ändå så tar datorn för mycket av min tid och jag inser att så får det inte vara 
Min egen blogg går först och främst först
/kram
Jag är medlem på sju, men jag håller mest till på tre.
Jag har 9 på min lista varav 3 kan bockas av när som helst.
Är mest här på LK.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Medlem på 11 men 5 är jag inte aktiv på, läser lite ibland, 2 är lite "säsongsbetonade", dessutom.
Jag har fyra "bockade", men det är nog ett tiotal som jag skriver lite på ibland.
Många sajter kan verka lockande ett litet tag, men sedan tröttnar jag för att jag tycker att det endera är för mycket jidder där eller för mycket flum.

#8 Men den här tröttnar du inte på va?
Men det är det svårt att göra, här avhandlas ju precis allt möjligt och man hinner aldrig bli uttråkad! Det tycker jag är en stooor fördel!
Nä det gör jag inte. Den här sidan är så bred så det finns alltid något jag är intresserad av. Många andra smalare sajter kan liksom bli "tomma" på nya idéer efter ett tag.
Min förhoppning om sajten Hälsa var att den faktiskt skulle handla om Hälsa
men det är mera av "sjukvårdsupplysningen" vilket jag också har förståelse för… Så det blir inte alltid som man tror.
/Maria
Det finns så många som jag skulle vilja titta närmare på men det finns inte tid. man borde klona sig 
Sju bockade…finns fler intresanta, men tiden räcker inte till!
Håller med er, LK är en sajt som handlar om allt mellan himmel och jord…det tillsammans med alla er, gör den till den bästa! 
Ja jag borde definitivt klona mej för jag har ett par andra som jag skulle vilja titta mer på.
Men vad sjutton..jag mår ju bäst här med er.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har 15 bockar men det är bara en 4-5 som jag är tycker det är roligt att vara på. Detta är en. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.