Sit upps
såg annonsen här till höger och kom att tänka på min far som gjorde dem genom hela livet. 20 st framför öppen balkongdörr.
Jag har också börjat med det. Hur är det med er?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jodå, sånt håller jag på med, "sit-downs" också var det igår på träningen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det händer..
Näää.Skulle vara om jag måste plocka upp något på golvet..Då kan det bli en liten tillstymmelse till träning..In med magen o ryggen böj.
Beundrar din Far..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inte jag heller…har provat någon gång, men tröttnar rätt fort! 
Jag tränar styrketräning och löpning minst 3 ggr i veckan 
Zabelle
Kan aldrig vara nyttigt….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nej det är nog bättre att lägga sig i vilstolen på terrasen med en öl.
Nixpix.
Man kan säga att pappa dog frisk, det var hjärtat som stannade men han hade aldrig haft men av det.
Situps innebär statisk belastning på nackmusklerna vilket omedelbums ger mig en fruktansvärd huvudvärk pga nackbekymmer. *Mkt* bra dagar funkar situps på pilatesboll men var o när ska jag göra det!?
Däremot promenerar jag ca 3-4 km 1 ggn/dag i rask takt + 2 ggr i veckan extra då jag o min brukare oftast tar en prommenix när jag jobbar. Utöver det tillkommer trädgårdsarbete i stort sett dagligen mellan 1 maj till i slutet av september, bär- o svampplockning under säsong, kortare svängar till brevlådan (200 m bort) o potatislandet (300 m bort) dagligen.
Försöker göra det mesta med "pilatesknip" för de inre bukmusklernas skull, allt enligt min gamla instruktörs information. Sedan ska jag försöka komma iväg med familjen o simma 1 ggn/v när svampsäsongen är över.
nej jag försöker att promenera varje dag, det är min fysiska aktivitet. kroppen fixar inget extremt och onaturligt.
Nej. Kör min gymträning istället med specialanpassade magmaskiner som kommer åt magmuskeln exakt. Situps bara i nödfall. Jag har goda magmuskler ändå även om det inte syns något 6-pack
.
Har aldrig klarat av det då min svanskota är helt åt fel håll. De gör jätteont men kan inte påstå att jag lider av att inte klara detta
/Maria
Yoga ställningar o meditationsdans o promenader räcker, har jag sagt mig själv. 
Jag fösöker göra 25 st. varje dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.