Vår sajt...
Jag tycker det är kul att så många vill delta, det värsta är att jag kan inte välja..det är för svårt. Jag själv är en usel fotograf så jag beundrar alla som kan få till så vackra och klara foton.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja det är verkligen inte lätt att välja. men tävlingen är ju mest en kul liten extra knorr på det hela. Själva meningen som jag ser det, är ju egentligen att vi ska få fina bilder att titta på 
Du är inte alls en usel fotograf, men jag tycker du ska önska dig en bättre kamera av jultomten. 
Jag kände direkt vilken bild jag ville rösta på…nu har jag gjort det! Alla bilder är sååå fina, skulle vilja att alla vinner…men det är ju en tävling! 
He he ja det också Maggan den har åkt i golvet några gånger så det gör nog sitt till.
Jabb det är hel massa vackra bilder med i tävlingen. Det var flera vad jag tycker om än vad man fick rösta.
Men det är kul att titta på de alla. Jag älskar se vackra bilder. 
Min kamera har mött samma "öde" som Cristines. "Hoppat" i golvet.
*Fniss* har din hoppat Snigeln..min kan inte några sådana konster
sisa,samma till dig-er.
Men bildtävlingen var-är svår..Alla bilderna är ju bara så fina..Himla svårt…Tycker jag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Svårt var ordet
sa Bull.
/Maria
Jabb Cristine, min kamera kunde hoppa ner alldeles "själv".
Det var en till person som såg när den hoppade från bordet i golvet. Den gick ändå inte sönder.