Byst
Filmproducenterna
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja nog är det lite för mycket av Hollywood och den amerikanska kulturen som tar sig till oss också…

Modellerna på Cat walken är ju plankor…. hm…
Jag anar att kvinnor själva är elakare mot kvinnors utseenden än vad männen faktiskt är…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Bröst är moderssymboler och symboler för det urkvinnliga. Tror det är därför. Något biologiskt och primitivt som vi helst inte vill erkänna för vi berömmer oss ju av att vara så civiliserade.

#4 Jo, men moder jordsymbolerna är ju inte anorektiska med jätteboobs… De är fylliga rakt igenom… Nu vill man ju bara ha fyllighet på ett ställe…
Jag vet… det är konstigt det hela. Hur tänker sig modeskaparna att en mager kvinna med El Bombo ÄNDÅ ska komma i en kavaj i stl 34-36? En 34-36 är INTE rejält tilltagen över bröstmåttet.

#6 Tror nog de får ha större storlek upptill, eller specialskräddat
Min teori e att det hänger kvar fr tidigre i vår utveckling.
Då bedrevs ju coitus på samma sätt som våra släktingar bland djuren gör i dag.
Därför får brösten vara ställförträdande rumpa nu för tiden, när missionärsställningen blev den ställning som skulle skilja oss fr djuren - ju större bröst ju mer lik rumpan.
Det är ju inte helt ovanligt - om man säger så - att mannen anv brösten som alt. till ******
Det har ett eget namn på latin - Coitus a mamilla.
Se bara vad klyftan i dekolletaget påminner om ;-)
Ngt som inte ens det "fina" folket drar sig för att framhäva:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article110592.ab
"Prinsessan Madeleine stod i fokus för allas blickar på Nobelfesten (2002). Och hon får idel lovord av modeexperterna för sin stil och sitt djupa dekolletage. Inte ens Alf Svensson, kristdemokraternas partiledare, har något att invända." ;-)
/L
Jag hade stora bröst som hängde nere vid naveln. Förminskade mina o tog bort nästan 700 gr tillsammans på båda. Det bästa jag någonsin gjort. Har inget problem med onda axlar längre. Kosta mig 900 kr.
Ser konstigt ut med små smala tjejer som har förstorat brösten till alldeles för stor storlek.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

#9 Den typen av bröstoperation har jag full förståelse för… Även om mina båda tillsammans förmodligen väger under vad du tog bort från det ena…
Jag tycker inte att prinsessan Madeleine har onormalt stora bröst, men med hjälp lyftande behå så syns de ju lite mer. Och den bilden är ju tagen i ett läge då klyftan verkligen kommer fram.
Jag sitter inte och dreglar över stora bröst, det är inget i min smak.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
..eller Mindre..som ena syster Graaf gjorde vid 19 år
(de var mycket i ropet på nittiotalet)
med kommentaren.
- större byst..det är något man gör som yngre..
(när hon var typ 18år)*fniss*
..en större byst syns ju mer
och får fler blickar …
DET kan vara det.
en kvinna med mindre,ser man i ögonen… 
Äh,svarar för mig själv,utan stor byst :- )
att få blickar,vara åttrodd är tok-*häftigt*härligt*
fånigt,fåfängt ..tjaaa,eller bara mänskiligt …*axelryck*
penke
jag skulle också behöva en förminskning. Det är lite väl framtungt här. men jag för feg för att lägga mig under kniven 
# 14 

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.