Stress
Jag brukar aldrig stressa upp mej men det har blivit lite mycket de sista dagarna med badrum och letande efter prylar som behövdes och som har en benägenhet att försvinna just då när de annars ligger under näsan.
Jag brukar var lugnet själv.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du är antagligen sååå ivrig att få klart ditt efterlängtade badrum att du inte ger dig tid att varva ner emellanåt. (Jag går till mig själv) Och när man är så där ivrig då förlägger man grejer hela tiden. Visst? 

Ja, det är myciket nu, jag kan sitta vid mitt skrivbord och förlägga papper
. Just nu far jag runt och försöker skapa lite ordning här, få se om jag kan hitta något sen.
Försöker att inte stressa, fast det är mycket, men det är svårt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Liite stress är bra, men bara lite! Sätt dig ner bekvämt och ta nåt gott att dricka,(kaffe) då brukar det lösa sig!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ha ha ha Chik du hittar då rätta bilden!
Tack för stöd och råd, jag drack nog för många kaffemuggar för att försöka varva ner men fick i stället ont i magen som jag aldrig har.
Kaklaren skulle skriva ut ett kvitto som jag skulle skicka till Spanien och det var bråttom med det. Jag har haft dem i en låda med dotterns papper i över två år, jag tömde den 5 gånger och tittade igenom..inget kvittoblock. Till sist hittade grannen en kvitens hos sej så det kunde göras. Idag öppnar dottern lådan för att lägga dit några kvitton. Vad låg där? He he..man kan bli knasig för mindre.
Nu fattas bara fogmassan och sedan kanterna runt väggarna. Nästa vecke kan vi äntligen duscha i vårt eget badrum.
Ha ha ha Chik du hittar då rätta bilden!
Tack för stöd och råd, jag drack nog för många kaffemuggar för att försöka varva ner men fick i stället ont i magen som jag aldrig har.
Kaklaren skulle skriva ut ett kvitto som jag skulle skicka till Spanien och det var bråttom med det. Jag har haft dem i en låda med dotterns papper i över två år, jag tömde den 5 gånger och tittade igenom..inget kvittoblock. Till sist hittade grannen en kvitens hos sej så det kunde göras. Idag öppnar dottern lådan för att lägga dit några kvitton. Vad låg där? He he..man kan bli knasig för mindre.