Morgondagen
Sitter och funderar över morgon dagen hur den ser ut för oss här, många går till jobbet men vi som inte arbetar hur ser vår dag ut,?
själv ska jag till vådcentralen ett besök, jag gör 1 vec
sen blir det biblioteket med en vännina.
vi sitter och läser tidningar där som amalia heminredningtidningarar med många även båt. bil tidningar
det är mysigt man kan fika äta lunch till bra priser.
Hur ser er dag ut kul om ni vill dela med er
Jag har semester! Fram till 13/9.
Imorgon ska jag stryka alla mina örngott hade jag tänkt.
Träning på gymet på em.
På kvällningen ska jag väl inte göra något särskilt!
Imorgon ska jag fortsätta leta lister så att jag kan renovera ett par pardörrar som vi har mot förstugan.
Jag ska mata alla mina nya småormar som kläckts under sommaren (30 st) och sedan ska jag skuva lister i vår nya superstora garderob i sovrummet.
Om jag hinner innan barnen kommer hem från skolan efter lunch, ska jag söka efter garderobshängslen för rundstav på nätet.
På eftermiddagen umgås jag med barnen och sedan ska jag fixa middag åt familjen. Kvällen är ett oskrivet blad.

Det börjar med ett samtal med veterinären om min hund som är sjuk.
Jag har en massa ved som har legat ute under en presenning i ett år och den ska kärras in i vedboden.
Gräset har växt till sig och behöver klippas, tar 2-3 timmar.
Men regnar det så försvinner två av planerna, men då hittar jag på nåt annat kul! 
Det blir nog en liten proviant-tur till samhället också!
Och kanske en liten siesta mitt på dan…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
i morgon hoppas/beställer jag mycket sol till centralorten i östra svealand,för jag tänker att tricken in till city,
bara gå långsamt o titta på mäniskor,äta en/två glassar ..
vet inte om jag får in mer i dagsplaneringen.. *skratt*
penke
hmm,imorgonkväll kommer jag kommapå ..alltdetdära,jag skulle kommit ihåg att passa på att göra/kolla in,men.men :- )
Jag är sjukpensionär och har oftast inga tider att passa. Men har inga problem med att få dagen att gå ändå.
Sitter en stund vid datorn på förmiddagen.
Sen ska jag åka och handla. Titta i mitt land om det finns mer gurka att lägga in. En långpromenad med Silver. Åka till en väninna i kväll och gå ut o äta.
Sen är min dag fylld. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tänkte att denna dag skulle bli en ledig dag! Men fick ett telefonsamtal från jobbet…så jag ska jobba! 
Det är så kul att att ni delar med er, läsa era inlägg.
i dag har det varit en bra dag med fint väder
Nu ska jag gå ut och plocka lite svarta vinbär.
I morgon är det änteligen Fredag.
Min morgondag består av föreläsningar hela dagen och en sommarfest som avslutning hemma hos "chefen"
Det blir en lååång dag.
/Maria
I morgon förmiddag ska jag till Granngården och köpa hund och kattmat, sedan till bolaget och köpa lite gott öl och sedan till ICA och se om det finns något gott till ölen.
På eftermiddan ska jag och två jaktkamrater gå ut i skogen och kolla lite inför älgjakten.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Imorgon åker jag till Stockholm och hälsar på hos en av bröderna och hans familj. Det ska bli SÅ roligt att se mina två brorsbarn igen, den söta 3,5åringen (som nog blir blyg när vi kommer och hämtar henne på dagis hihi), och 5 månadersbebisen som mest såg ut som en Alien sist jag såg honom.
I morgon ska jag börja träna kantarellsök hemma med Silver. Annars ingenting planerat.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Kantarellsök låter kul. Min jycke var också bra att ha i svampskogen, men bara för att hitta rätt. Jag har en förmåga att gå lite vilse i skogen och jag lärde min hund att när jag sa "nu går vi hem" så gick han till bilen. Det var bra det också, men det hade såklart varit ännu bättre om han dessutom hittat svamparna.