Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 815 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 15 aug

Godmorgon, det är fantastiskt ute, varmt och stilla, Vi har suttit ute och njutit en lång lång stund nu och ska småningom gå och lägga oss… det verkar bli en härlig dag imorgon också - ha det så jättehärligt alla ni andra här Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Agge och alla andra, idag är det fint väder och man får hoppas att det håller i sig, för jag tänker vara ute i trädgården men bara vara onyttig. Önskar er en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon från ett soligt GöteborgSkrattande

/Maria

Anders 50
0

God morgon!

Gissa vädret här???

Grått och regn!  {#emotions_dlg.yell}

Men.. det är bara att göra som de gör på Gotland när det regnar…

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godmorgon!

Grått och 21° men inget regn än.

Ska på brukshundsklubben idag. Ska börja kurs 2 i agility med Silver. Ska bli jätte skoj. Resten av dagen bara ta det lugnt. Glad

Ha en skön söndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Asta]
0

Också grått och regn. Till och med huvudkudden luktar illa (dunkudde). Luftfuktigheten är så hög så allting känns småfuktigt hela tiden. INTE trevligt.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

I dag har jag endel arbete framför mig.. och det är dags att planera för vardagen som börjar för oss igen i morgon.

Jag önskar er en skön söndag!

[MargaretaA]
0

God morgon

här det också grått men varmt och med tropisk luftfuktihget. Det är verkligen inte roligt. Jag börjar se fram emot höst med ren och klar luft.

ha en skön söndag alla!

Elpida
0

Morrn morron.

Samma väder här, molnigt och varmt, kvavt. Idag har jag inget särskilt planerat. Ska försöka gå en långrunda och sedan tänkte jag hitta någon vi kunde åka och fika hos, är sugen på sällskapSkrattande

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Bergspuman
0

God förmiddag!

Har varit vaken sedan 8.45 men vi har kravlat oss upp först nu. Särbon tränar på innecykeln före frukost, jag har just ätit lite yoghurt och en skiva bröd, har tvärslut på alla förråd hemma!

Igår var en magisk och sällsam kväll! Vi var ute och åt. Man kunde sitta ute i kortärmat och inte frysa ett dugg, helt fantastiskt! Luften kändes som om man kunde skära genom den. Tropiskt, milt, sagoaktigt. En underbar kväll!

Hållar på att planera nästa lilla tripp inför semestern. Kan bli Göteborg! Skrattande

Här är det soligt fast inte lika varmt som igår.

Ha en fin dag!

Toyan
0

God middag!

Här är det blåsigt och mulet, inte så varmt som igår, tack och lov.

Solen gör tappra försök att bryta igenom samtidigt som det ser ut att kunna bl regnObestämd

Ska ta en promenad och hälsa på barnbarnen en stund.Glad

Önskar er alla en fin söndag!

aggeelin
0

Godmiddag!

Här blåser det som bara den ute! Jag håller på i trädgården, äntligen sätter jag växterna jag köpte i tisdags,jorden var slut så jag har varit och handlat idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Go´ midda!

I afton har jag fått ledigt från mitt "nannyjobb" så jag också ska få se musicalen.

De har fått så fina recensioner i tidningarna här nere och det blir spännande att se den. Den bygger på filmen "En värsting till syster" m Whoopi Goldberg.

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag Glad

Här är det växlande sol och lite moln, 21 grader, blåsigt och otroligt fuktigt. Man blir genomsvett bara av att vara och då är det skönt att det fläktar på bra.

Det är konkurrens om de goda björnbären

[Sisa]
0

Hej på eftermiddagen!

Visst är det härligt med sovmorgon ibland ? Här skiner solen och strålar med sin närvaro.

Ha en fortsatt fin söndag! Kyss

Anders 50
0

#14  Sovmorgon?? 15:16 ??  Flört

[Sisa]
0

# 15

Inte riktigt så länge kanske…men nästan! Flört

Anders 50
0

Skrattande

[Spanaren]
0

Hallå … det är bara jag som tittar in i er stuga Flört

Blåsigt och varmt men inte lika varmt som igår. En söndag som har varit full med utejobb … både här och där *fniss*.

Ha det/ kram

AnnL
0

# 12 Den filmen var jätte bra tycker jag. Roligt att du själv kan se den i kväll. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.