Minnesförlust
Alkoholråverkan medför minnesförlust så att en alkoholist ena kvällen kan ta livet av sig utan att minnas ett dugg av detta kvällen därpå.

Allvarligt talat..har ni festat så ni tappat minnet någon gång.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inte ännu i samband med spritförtäring.
Men det är lätt att tappa minnet ändå….det måste ligga en jädrans hög minne någonstans….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Snacka om snopet,vakna upp och vara dö´.. 
på fråga B:näpp,minns ju snacket när jag var yngre..ung
det hörde till..
..f-n va´kul jag hade igår,minns ingeting..
det har också med ansvarsfrihet-förbundet att göra
det som sker efter ett ..par öl,är det ingen som ..minns
personlig dans-stil,dåliga ragg-repliker,div. dåligt omdöme,skandalösa 5 över stängnings-ragg
det är ur dagen efter/summeringen olika enpås ellertvå pås-pökhistorier,eller i "svårare" fall =rävtricket som en variant på minneslucke försvar
(tjejer/kvinnor brukar ngt mer verserat uttrycka sig:Töm&glöm
..har en KOMPIS berättat..:- )
penke
Ja, en gång. Det var vedervärdigt. Jag var 17 år.
Aldrig mer efter det har jag varit så berusad.

Näpp - aldrig.
Men jag tror det utnyttjas av de som inte vill komma ihåg vad de gjort och sagt… Vissa individer minns aldrig någonting efteråt…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Hmm, min totala alkoholkonsumtion under hela mitt liv, uppgår inte till den genomsnittliga svenskens månadskonsumtion om man tittar på den statistik som finns, så därför är mitt svar på frågan förstås nej.

Jepp
/Maria
På hotellet i Angola hade jag som granne en Spansk man från Galicien, han var jägare och hade rummet fullt med pälsar tänder klor masker och figurer som infödingarna täljde i trä eller marfil.En dag stod dörren öppen så jag tittade facinerat på allt detta. Han visade på olika sakeroch pratade Galisiska blandat med kimbundo(en dialekt) så jag fattade knappt vad han sade. Han visade en flaska som var från Galicien och eftersom jag trodde det var vitt vin sa jag ja till ett glas. >Jag tog en stor klunkoch såg hans förskräckta min innan jag föll som en fura där ute i korridoren. När jag vaknade stod min väninna, mannen och andra runt mej och undrade hur jag mådde då hade jag varit borta länge och mindes ingenting. det han gav mej ska man bara smutta försiktigt på, det är en jättestark typisk sprit från där han var.
minns inte 
Yes. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.