Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 703 ggr
[Spanaren]
0

Fredag 13/8

God morgon allihopa Flört

Tror ni på skrock? Nej, inte jag heller, för denna fredag blir lika bra som alla andra fredagar! Kollar vi procentuellt så sker nog inte mer olyckor än på andra fredagar *ler*

Vad pratar hon om?!?!

Freagen den 13:onde … lika bra dag som alla andra dagar eller hur?

Ha det bra och se dig omkring och njut/ kram

Elpida
0

God morgon Spanis o alla LK-are!

Jag tog ut oturen igår och snubblade på översta trappsteget med kaffekannan i handen…föll som en fura och plockade ut en stor glasbit ur handen. Skar mig lite och skrubbade här och där. Det ömmar idag men det kunde ju gått betydligt värre =)

Alltså kommer det här att vara en skitbra dag för mig! (Är inte skrockfull) för det har jag bestämt!!!

Trevlig stundande helg!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

aggeelin
0

Godmorgon Skrattande. Äntligen fredag -skojar lite för den är arbetsveckan var kort - bara två dagar. Ikväll spelar bonussonen på en pub  så vi ska dit och titta, det är sent så vi får väl "ta en öl".

Idag mulet men hoppas på bättre väder fram på dagen.

Ha en bra fredag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Spanaren]
0

Elpida … jag blåser på ditt onda … nu mindre ont eller hur?

Aggelin … så mysigt och så stolt du ska vara när bonussonen spelar *ler*

Elpida
0

#3 Nu känns det lite bättre =)

"Du har alltid två val"

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrockfull…nääää!

God morgon alla, men Elpida vilken tur i oturen, det har kunna gå mycket värre.

Vilken härlig kväll som väntar Agge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

God morgon!

Grått och regnigt…lågtrycket känns i kroppen!

Men det är inget att göra åt, bara att gilla läget!  Glad

Lev väl!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Spanaren]
0

#5 Ljuvligt foto … tack Kyss

#6 Anders … äntligen fredag och du kan bara "vara" och mysa med din fru Flört

Anders 50
0

#7 Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Godmorgon!

Tänkte inte ens på att det är fredagen den 13:e idag…så skrockfull är jag inte. Denna dag blir lika bra som alla andra…både för er och för mej. Nu väntar helgen, och jag är ledig!!!!

Ha det bra!

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag Glad

Här är soligt och riktigt fuktvarmt, 23 grader redan och nära 90% RH Tyst

chik
0

God dagens Spanaren.Vet inte om jag är skrock full…Gör oftas saker som jag inte tänker på.

Önskar er alla en fin dag.o jag ser att några redan har en bra planering.

Har hög luftfuktighet här med. Våtttttt…

Tjing på er alla i burken. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Det är makens sista semesterdag idag och regnet vräker ner. Själv har jag semester en vecka till. I år har vi verkligen för första gången haft riktig otur med vädret under semestern. Jädrans regnande!

Elpida
0

Här har det klarnat upp lite men det är väldigt fuktigt och tryckande ute…säger som Chik…Våttttt

"Du har alltid två val"

Bergspuman
0

Hej på er alla goa LK:are!

Nu är man hemma igen efter en 3 dagars tripp västerut.

Det blev så att vi var mest i Karlskoga, men gjorde en utflykt till Örebro igår, kollade på teaterspel på Örebro slott, såg S:t Nicolaikyrkan och Wadköping. På hemvägen idag åt vi i Vallby friluftsområde, det där som liknar Skansen i Stockholm med alla gamla hus.

Att åka bort ett par dagar var det bästa jag kunde göra. Depressionen har släppt, nästan mirakulöst snabbt. Jag var utarbetad!

Nu ska det bli sååå skönt att ha 4 veckors ledigt till och jag ser fram emot att hitta på nya roliga grejer kommande månad!

Bl a planerar jag en resa till Göteborg med särbon, vi har pratat om det förut.

När vi närmade oss Arboga på vägen hem, steg temperaturen drastiskt, helt plötsligt var det dyngvarmt, 28+ och tryckande kvalmigt, puh!

Har nu dragit ner alla persienner, och öppnar inte balkongen förrän senare ikväll Glad

Toyan
0

God eftermiddag!

Tryckande värme och fuktigt här idag, har varit till Biblioteket och AF plus helghandlat.

I bussen hem var det jättevarmt, stadsbussarna har ingen luftkonditionering, bara landsortsbussarna, tycker synd om chaufförerna  som ska sitta i denna värme i timmarRynkar på näsan

Ha en fin fredagkväll allesammansGlad

[MargaretaA]
0

God kväll

här är det kanonväder och vi ska passa på att grilla. Vem vet, det kanske blir sista gången då sommaren sjunger på sista refrängen.

njut av onixfredagkvällen alla och var inte skrockfulla Glad