Lördag!!
#0 Ha hya ha… hur bär han sig åt?? 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hihi. Menar Du fladdret. Det kan bara bli så. Du skulle se min arm i närbild när jag hoppade. Var tvungen att titta efter om jag hade ett platt ställe på ena underarmen sen
Var rädda om varandra
Fy vad elak jag är..Skrattar.Men han ger sig ju inte.Eller??
Lena.P är jag i verkliga livet.
#4 Ja jag säger som du…men har var enveten (och seglivad) 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Du är tokig chik, vad hittar du allt
Var rädda om varandra

Var rädda om varandra
Underhållande tråd!
Du är dej lik, Chik…
Ja Sisa.Humor är något som läker.
O så gillar jag den stackan som går på bandet..Aj vad ont han måste ha…
#11 Ja usch.. och han håller på än! Stackarn…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
jag tycker det är värre med han som dyker med ansiktet i golvet.
Aj aj.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men värst är väl ändå #0, stackars bebis.
Ha ha. Han som gympar har fått tatt många smällat eftersom han inte ger sig. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL.den kan jag sitta o titta på o skratt..han måste ju vara både gul o blå…
Nä upp o högre fart o på det igen.Haaaaaa
Minns ni den här då?
En man kliver in på en bar, går fram till bardisken och beställer en öl. Vid bardisken sitter en häst och mannen frågar bartendern: -"Vad tusan gör du med en häst i baren”? Bartendern svarar att det är faktiskt hans bästa stamkund. -”Hästen kommer hit varje kväll och dricker en himla massa öl. Bra med dricks ger han också”.
-”Så sur han ser ut, säger hästen aldrig någonting”, frågar mannen. Näej, han sitter bara och dricker sin öl och drar aldrig någonsin på smilbanden, svarar bartendern. -”Jag ska få hästen att garva så flaskorna skallrar på hyllorna, säger mannen. -”Hmmpf, klarar du det bjuder huset dig på en helkväll”, svarar bartendern.
Mannen går fram till hästen och viskar något i hans öra och hästen brister ut i ett asgarv och slår hovarna mot bakbenen, han skrattar så han kiknar. Bartendern häpnar och bjuder mannen på allt han orkar dricka. Nästa kväll dyker mannen upp igen, hästen sitter på sitt vanliga ställe och dricker öl. -”Det var helt otroligt hur du kunde få hästen att skratta så igår kväll”, säger bartendern till mannen. -”Vad får jag om jag lyckas få hästen att gråta”, frågar mannen. -”Tja, det är väl värt en helkväll det med, men det klarar du aldrig”, svarar bartendern.
Mannen går fram till hästen och viskar något i hästens öra, sedan går de båda in på herrtoaletten. En kort stund senare kommer hästen ut från dasset och storbölar. Han är alldeles otröstlig och klarar inte av att ens svepa sin sista öl. Bartendern står och gapar av förvåning. -”Nå, hur blir det med belöningen”, frågar mannen. -”Visst, visst”, varar bartendern, -”men först måste du berätta hur fasen du bar dig åt”. Mannen svarar, -”Jo igår, när jag skulle få hästen att garva viskade jag i hans öra att jag hade större snopp än han och idag på herrtoaletten visade jag honom…