God morgon 4 augusti
Är ni inte vakna än?
Jaha ni måste fika först! Var så goda!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon 
Här öser regnet ner och har så gjort hela natten. Tur att det är dialysdag för mig så jag slipper bli blöt.

God Morgon. Tack för frukosten..
Goodmorgon på er alla!
Inget regn här…ännu.
Ha en fin dag!
Morrn morrn!
Solen den skiner och jag jobbar. Surt!
Tack för frukosten Cristine! Den satt där den skulle.
Ha en riktigt bra dag nu, alla!

Ååååh vad gott, sådan frukost mottages tacksamt. Kan vi köra det måndag till fredag Christine? =)
God morgon på er!
Försökte komma i säng i tid igår men det är attan vad svårt det är. Känner att jag börjar bli lättirreterad på kvällarna när värken sätter in och magen krånglar och det är inget kul. Ikväll är åtminstone maken hemma så då delar vi på arbetet och sen kanske vi hinner fira bröllopsdagen vi missade igår…om jag inte somnat…
Ha det gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#2 #4 och #5 Varsågoda!
Ja där skulle man gärna sätta sig varje dag!
God morgon!
Solen skiner! 
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är gympan jag gör på mornarna Elpida!
Just nu skiner solen här, hoppas på sol åtminstone större delen av dagen. Skulle vilja kunna stå utomhus och såga till ett nytt räcke till trappan på framsidan.
Vill också bli av med min förkylning som nu hållit på i en och en halv vecka.

#8 Jahaaaa, då förstår jag att du fixar att vara ute och slita rötter och hugga dig fram, jäklar så smidig. =)Jag har faktiskt inlagt lite magdans i min Zumba så med lite övning kanske det skulle gå… annars får jag väl komma på kurs till dig =) ;-)
"Du har alltid två val"
Hej!
Har sprungit med gräsklipparen för att hinna klippa gräset innan regnet kommer 
Ska baka bullar nu/ kram

#11 Trevligt Spanis, hur dags ska jag komma? Du bjussar väl på en kopp kaffe till va? =)
"Du har alltid två val"
Vaknade strax före 7 av att regnet smattrade på rutan. Inte inringd än för nåt jobb. Sitter i vävstolen och dunkar.
Klarar ju inte av att äta frukost tidigt så nu känner jag att det börjar bli dags.
Ha en bra dag alla!
#10 Njääaaa..fullt så smidig är jag nog inte
men jag kan visa dej tricken!
#11 Tur du gjort det redan för regnet är på väg härifrån och norrut.

#15 Ja vad fanken, vi kan väl improvisera lite. Det hade väl varit en syn det ha ha =);-)
"Du har alltid två val"
Särskilt det där att skaka på magen, jag tror jag vinner över dansösen.
Godmorgon, här sitter vi med frukosten. Jag ska handla och lämna plasma,, sen kommer kusin och moster på besök oc h innan dess ska jag laga mat till dem. Det är dagens innehåll..l 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Härlig frukost Cristine! 
Det har regnat hela natten men nu verkar det hålla upp. I dag blir det en slappardag för min del.
ha en skön dag alla ni andra också! 
#19 Bantardiet! Man fyller bara sinnet inte magen.

God middag!
Härlig frukost Cristine
Här har regnat lite under natten men nu öser det ner.
Har haft datorstrul i en vecka men nu kan jag titta in lite mer regelbundet hoppas jag.
Ha en härlig dag allesammans!!
#12 Nu luktar det ljuvligt i mitt kök … kommer du 
#15 30 minuter efter det jag hade klippt så kom en regnskur men nu är det uppehåll.
Ska steka revbensspjäll som jag hittade i frysen /kram
God middag,
Jag är på jobbet. Släpade mig hit. Måste skicka in rembursdokument. Men märker att det absolut inte är bra. Kan inte äta, och näringsbristen gör mig okoncentrerad och fumlig.
Har författat långt mail till min chef och sagt ifrån att ta en sådan här arbetsbelastning i framtiden, kritiserat ledningen för deras usla planering, struktur, organisation och ledarskap och äskat att företaget ska anställa 3 nya personer, bl a en som stärker upp spedition där jag jobbar.
Sjukskriver mig nästa vecka om jag inte känner mig väsentligt bättre då. Och tar 1 veckas längre semester istället.
Nu är det hälsan som ska prioriteras. Jag har alldeles för lätt att köra över mig själv. Inte bra.
Jag repar mig, men kommer nog att vara låg ett tag till.
Sköt om er alla goa LK:are!
#23 - det är bra att säga till, men om jag var du skulle jag gå in och prata med chefen istället för att skicka ett mail.
#23 Bra tänkt 
#24 Ja det skulle jag absolut ha gjort - om det inte vore för att han har semester nu och jag går på semester från måndag och är borta 5 veckor… Och jag vill att han börjar åtgärda problemen bums, vill inte ha det här hängande över mig.
God eftermiddag!
Här var det trögt idag att komma in på sajterna.
# 0 Härlig frukost
# 22 Om jag tar flyget mesamma spanis hinner jag med lite revbensspjäll till nattamat. 
# 26 Bra att du säger ifrån. Verkar som dom kört med dig hela sommaren.
Här är det lite mulet men 22°
Var med en väninna på trav igår. Blev 42 kr. var i vinst sen vi räknat bort alla utlägg. 
Ska ta en långpromenad med lilleman när det svalnat av lite. Vill snart inte gå i skogen för alla fästingar. Plocka 7 som kröp och säkert 10 som satt fast på honoom i tisdags efter blåbärs plockningen. Hatar dessa äckliga djur. 
O han som älskar springa lös i skogen.
Ha en fortsatt skön dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#27 Dyra spjäll men det finns kvar 
Trögt som attan att komma in på sajterna 

Go kväll!
Här har regnet öst ner. Haft tjall på uppkopplignen också… Men nu funkar det.
Har ägnat dagen till att inventera våra hårt åtgågna matreserver. Inköpslistan blev lång och varukorken överbelamrad och bilen knökfull. Nåja, nu finns åter ätbart i mitt hem och en veckomatsedel är författad och upphängd på kylen under sin sedvanliga indiska elefantmagnet.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God kväll.Tur att jag inte kom in i morse..För den gymnastiken kan jag klara mig utan.som man fick en stund efter matten.
I fokus har bara krånglat i morse.
Sen har jag haft o göra hela dagen Phust.
Ja god kväll på er alla.
Lena här borta i denna del av burken…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Idag har jag sågat till delarna till ett nytt trappräcke samt grundmålat alla delarna. Är lite skraj för att jag ska ha tänkt fel någonstans. Min förhoppning är annars att det bara ska vara att skruva ihop det nu. Håll en tumme för att jag gjort rätt.
Håller tummar och tår.
Dito!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tackar - återkommer och berättar om det hjälpte.
Jag HADE mätt rätt. Trappräcket är uppe!! Och grundmålat. Nu ska det köpas vanlig färg och målas ordentlig också.