Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 2002 ggr
[Sisa]
0

Billigare ?

Kul design…köttbullar…en billig soffa!

Handlar Du ofta på IKEA ?

Mammzing
0

Älskar IKEA!
Ungarna fasar när mamman står på huvet i stuvlådan på textilavdelningen.
Fyndavdelningen är också härlig.

Men jag gör om mycket av det jag införskaffar.

Just nu bunkrar jag prylar till sonen som har planer på att skaffa nåt eget.

Å köttbullar är gott å Ikea:S cheesecake!

[Asta]
0

Jodå - det blir en hel del. Har nära till IKEA så det blir en del. Mer detaljer kanske än möbler. Men det blir en del möbler också emellanåt. I vardagsrummet där jag sitter just nu finns det faktiskt bara en IKEAmöbel, men det finns fler runt om i huset.

Cristine
0

Jag avskyr Ikea sedan de byggde nytt och går aldrig dit.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag ska åka till IKEA idag! Passande göra då det regnar…kanske blir det nåt att montera, och några köttbullar oxå  Skrattande

[GunillaF]
0

Nää, så gott som aldrig! Gillar inte alls!!! Första gången jag var på IKEA var 1977. Andra gången i Nov. 2009, och då var det bara för att jag hade dottern i bilen och hon måste ABSOLUT in dit! 

Jag hoppas jag slipper åka dit flera gånger!

Vi har en så mysig möbel o inredningsbutik bara 1 mil från Junsele. Jag brukar handla där.

Maria
0

Jag gillar Ikea.

Köper lite smått emellanåt som servetter, ljus, vardagsglas, handdukar, underlakan med mera.

Dessutom är det mesta i vårt kök från Ikea.

/Maria

[Asta]
0

#6 - i köket har vi också  massor av saker från IKEA. Glas, tallrikar, servetter mm. Det är bra att köpa porslin på IKEA för när man kör det i diskmaskinen ofta slits det och det blir inte så dyrt att köpa nytt.

[Sisa]
0

Tycker också att IKEA har många bra lösningar till köket!  Skrattande

Bergspuman
0

Nej, jag avskyr IKEA och tycker de mest har skit. Dock är min säng därifrån och även CD-hyllan. Numera köper jag bara doftljus och lite andra förbrukningsvaror där, köper hellre möbler på en riktig kvalitetsaffär. Dessutom har jag lite speciell smak på möbler,,,

Anders 50
0

Undviker IKEA, Ullared och andra jätteaffärer.

Betalar hellre mer i en liten affär som är "lättåtkomlig".

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Handlar inte på IKEA så ofta. Handlar deras värmeljus. Ibland slinker jag bara in för att äta köttbullar när jag är i närheten. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

evrekaw
0

Nej! Får klaustrofoi bara vid tanken att gå dit… Man hittar inte ut när man väl gått in…. huuuuFörvånad

Nä… Tycker om mindre komplicerade ställen med mindre folk jag…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[peter54]
0

Vi handlar rätt ofta på IKEA, men jag måste förstås erkänna att jag inte gillar att gå in där, eller i någon annan affär heller för den delen.

Det är oftast min fru som handlar grejer till barnens rum på IKEA. Hon gillar att handla och det passar mig som handsken.

Glad

[MargaretaA]
0

jag ser det som ett nödvändigt ont när man behöver nåt speciellt som man vet finns där.

Kanske skulle det vara roligare om man hade ett fett bankkonto för det finns mycket "vill ha" på det stället Obestämd

aggeelin
0

Gillar inte IKEA, av flera orsaker, bla att jag känner mig instängd där…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Jag tycker att IKEA som affär kan vara lite tråkig. Men jag tycker den är bra för jag vet vad som finns där, har ofta kollat innan och nu för tiden finns det genvägar i affären så man måste inte gå igenom hela affären om man inte vill. Så som sagt, jag gillar IKEA:

[Sisa]
0

Jag var till IKEA igår, och jag tycker precis som du, Asta!  Skrattande

penke
0

billigare är det väl inte alltid,
..bara för att mycket kostar färre kronor…

Sängar och kök,har jag köpt där
party-porslin o glas,roligare än de i papp..
plus en massa småplock
typ. servetter o ljus (+hållare)
det är nog det småplocket "alla" plockar med sig de tjänar ..bäst på

köttbullar: Nopp
men de brukar ha bra Veggo.. Tungan ute

de har ju en del intressant i sin ..matbutik,pesto,oljor o ..choklad
och pasta älgar *skratt*

penke