Äntligen!
Så kommer han den mest efterlängtade mannen i mitt liv.
Kaklaren….i morgon.
Den som har ett fungerande badrum tänker aldrig på hur det kan vara att leva utan, det är så naturligt att det är där.Jag höll på att gå upp i limmningen flera gånger, det är hopplöst att vara utan. Men nu så!
Ska du göra ändringar i ditt badrum så kedja fast hantverkaren när du får tag på honom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Haha…då har jag nåt att se fram emot. Vi ska rusta badrummet i augusti!
Kanske har du fler goda råd, Cristine ? 
Så skönt att han kommer! Det är jättejobbigt att vara utan badrum.
Det är som sagt svårt att få tag på dem…hantverkarna, jag har en bror som förutom att han är KRAVOdlare är elektriker, hur lätt tror ni att det är att få något sådant gjort? 
När vi flyttade in här för två år sen väntade vi på plattläggaren i fyra månader, vilket bl a gjorde att vi gich hemma hela semestern och väntade på att han skulle komma.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja *suck här har över en vecka gått i onödan för att Miguel(sonen) fick för sig att han skulle bada i vassen påklädd och med mobilen i fickan. Sedan fick han leta upp nummret till kaklaren och jag har suttit och jagat honom med sms utan att få svar och då visade det sig att det var hans bror som är tränare i fotboll och har normen att aldrig svara i mobilen.Tränaren frågade sonsonen vem i familjen som jagade honom
så ihärdigt. Igår fick jag rätta nummret och då visade det sig att mannen rigt till min son under hela veckan.

#4 Ooops…=)Ni fick ju i alla fall tag i varandra till slut.
Vi har haft hantverkare här som bytt vedpanna i källaren och fixat lite smått. Nu lämnade de badrummet uppe utan element för det ska bytas ut (för 1 1/2 vecka sedan) och det står precis likadant fortfarande… Än så länge går det bra men när det blir kallt ute blir det även kallt om rumpan…;-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#1 Fler goda råd.
#1 Sätt fram på bordet en stor termos med kaffe och mugg så han kan ta för sig själv när han vill och naturligtvis några goda bullar..helst wienerbröd.
#2 Sätt in en stek i ugnen tidigt på 100 så den får steka lååångsaaamt och lämna förförisk doft, det är för att han ska stanna länge och arbeta, bjud honom på steken och säg att en stek utan vin är ingen stek, slå upp ett rejält glas vin..det är för att han inte ska kunna åka hem utan måste stanna och jobba klart.
#3 Hinner han ändå inte göra klart så kommentera med honom så där i förbigående att du inte riktigt vet om du ska ha lax nästa dag eller något annat.

Ha ha ha, ja man får minsann inte vara dum =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 6
Tack!!! Något att tänka på! 

#6 Han får med andra ord gärna sova över med tanke på
vinet ?