Glad Midsommar!
Kanske försvinner Ni härifrån lite i helgen, jag vill önska Er alla
En Glad Midsommar!
Berätta gärna om vad ni gör, hur ni firar, vart ni firar, traditioner, blommor, mat och dryck osv…
Har aldrig i hela mitt liv haft särskilda midsommartraditioner, mycket för att min födelsedag så ofta kolliderar med den helgen!
Men OK, jag gillar förstås att äta fräsch sommarmat som sill, färskpotatis, dill, lax, jordgubbar osv.
I övrigt - nej. Landet gillar jag inte att vara på, för mycket kryp och insekter. Är nog asfaltböna in i märgen 
Glad midsommar!
Jag har ju fått en massa tips på god mat så jag plockar ur det.
Det blir buffé hos mig på midsommarafton, i glada vänners sällskap.
Jag brukar sätta björkar vid ingången och ha mycket ängsblommor i vaser, både inne och ute.
Varken maken eller jag har några midsommartraditioner med oss i bagaget och har inte heller känt behov av några så här blir det en härlig långhelg.
Glad midsommar allihop!
Idag blir det bad i havet, senare i kväll räkor och en flaska vin vid stranden. 
Zabelle
Åh -bad! Avundsjuk!!!!
Glad midsommar alla!
och jag hoppas verkligen att ni också får lika fint väder som det ser ut att bli i min lilla hörna av landet 
Jag önskar också en glad och ljuvlig midsomma till er alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det heller inget större firande av midsommaren. Lite extra god mat blir det.
Och även i år blir det spännande att kolla om det finns färskpotatis i potatislandet. (har tjyvkikat, och det finns) 
Det är enda traditionen här…egen odlad färspotatis, sill och grädde och en OP Andersson på midsommarafton!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag firar inte i år eftersom jag har dialys och hade ingen lust att sitta och köra 17 mil efter behandlingen, till Nykvarn där familjen firar i år. Det blir en lugn kväll hemma för mig imorgon istället.

Grillat och jordgubbar med grädde står alltid på menyn. I år ska vi dock lyxa till det lite. Det blir oxfilé - för nu är jag äntligen färdigopererad och hopläkt och frisk - och det ska baske mig firas!
Borde kanske köpa bubbeldricka också…
Glad midsommar på er alla!!!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#10 Fira på du…då har du ju verkligen anledning! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Glad midsommar på er alla.
# 10 Det tycker jag verkligen du ska fira med bubbeldricka också 
Ska ha lite gäster här på sill, nypotatis o jordgubbar i morgon kväll. Resten av helgen blir lugn. Åka o träna lite agilty med Silver på söndag.
Hoppas på sol till alla i midsommar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Trevlig midsommar allihopa ! 
Av hälsoskäl så är vi själva här hemma och min man orkar inte längre.
Men vi får göra det bästa av situationen. Hade igår hela bilen full med
blommor att hänga upp i korgar och plantera i "rondellen" på framsidan.
Och så lite att ha på sidorna av trappan.
Och så blir det lite god mat till kvällen.
Men eftersom jag är en riktig slarvmaja så är det fullt upp nu att få fint
här till kvällen

#13 Jag tycket det finns en "hysteri" över att fira med någon/några när det är ex. midsommar… Vi firar oftast själva, men ingen är ledsen för det!
Jag gillar inte bullriga och högljudda fester helt enkelt!!
Hoppas du får styr på "slarvmajan" (är en själv…) 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."