* Kurs 2 *
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar
**2000:-
Kurs 4
**Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.
**2500:-
Kurs 5
**Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum
*1900:-*
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag undrar när kurs nummer fem börjar? Jag vill anmäla sambon… ´
Vill gärna veta vilka arbetsmetoder som finns för detta?
Ha ha… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Undrar om chik är kursledare? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
.

Hmm, visserligen städar min man och plockar även in i diskmaskinen. Jag undrar däremot om det kommer en kurs med instruktioner hur och varför man skjöljer av disken innan man sätter in den i maskinen. Vore nog bra med instruktioner på videoband där oxå… =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hmm…bra kurser det finns nuförtiden! 
Undrar om det finns några för kvinnor 
Hmm, kurs 2 är något som både pappor och mammor borde applicera på sina små söner redan från späd ålder, för är det nånting som är riktigt äckligt, så är det när man finner att någon pissat på ringen eller till och med på golvet utanför toan.
Inte sällan hittar jag piss på ringen här hemma när vår pojke har haft kompisar hemma. Både jag och vår pojke sitter ner på toan, så han är definitivt oskyldig och själv har jag inte pinkat sen 1992, så inte är det jag.
Det är för mig helt obegripligt hur någon människa kan ens tänka sig att stå och pinka i en toalettstol. Bara risken för att det ska stänka eller droppa på kanten är ju något som jag aldrig skulle vilja riskera att vara orsak till.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag skulle ha orsakat obehaget att nästa toalettbesökare sätter sig i piss på ringen.

#6 självklart, du har helt rätt, det är obehagligt med smet på ringen. När det gäller toalette tycker jag att det finns ett till sätt att angripa problemet, eller kanske ett problem till. Jag tycker att locket ska ligga på, på toaletten när den inte används. Om det läggs på så löses problemet om ringen ska vara uppe eller nere. Och då kan inte saker så lätt ramla ner i toan, saker och kattungar osv… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet