Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 420 ggr
Cristine
0

4 hjulingarna.

Jag kan inte nog prisa detta fordon detr är det bästa köp jag någonsin gjort.

Den tar mej överallt dit jag har lite svårt att gå och ska jag långt så slipper jag ta mej dit på annat sätt.

I morgon åker den fram. Då ska den överses och batteriet ska laddas. Hmm, det är nog dags att köpa ett nytt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Branneli
0

Underbart, när man hittar hjälpmedel som höjer livskvaliteten Kyss

[Sisa]
0

Du är så otroligt tuff, Cristine…kan inte finnas många i din ålder som ger sej ut på en fyrhjuling…jag tycker det är härligt!!!!

Kör försiktigt bara…Glad

signemo
0

Härligt Christine. Skulle nog också vilja ha en sån.

Var rädda om varandra

Cristine
0

#2 Nej jag har inte sett några #tanter" fräsa förbi och jag kan inte förstå varför, det är ju jättemånga gubbar som kör omkring..den ger  frihet. Tänk dej att du har ont i dina höfter t.ex och inte tar dej någonstans. Med hjulingen tar du dej till skogen, havet eller till en granne.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 4

Håller med…det är extra viktigt att kunna komma ut och vara social om man mår dåligt…tänk så många människor som sitter ensamma just för att dom inte kan ta sej någonstans…Kul att du hittat din grej…Glad

chik
0

Nu!!

Vi har vår hela året, kan bara instämma.Ett fordon som man har stor användning av.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag använder också min året om, utom när det är en halvmeter snö, för då blir man hängande med maskinmagen på snön utan att nå marken med hjulen.

Här är min

[Sisa]
0

# 7

Läcker…Glad

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Ja jag är väldigt nöjd med den. Jag hade en enklare Yamaha först, men bytte upp mig när den här modellen kom 2002.

Den är servad två gånger, håller fantastiskt bra jämfört med alla billigare kinesiska maskiner som numera översållar marknaden.

[MargaretaA]
0

Härliga fordon dessa fyrhjulingar - men då gäller det att det sitter "vuxet" folk bakom styret.

jag har just i dag bevittnat hur det kan gå till med småglin bakom ratten - de ungarna är ju helt sanslösa och håller på och stegrar med den och tappa hjälmen i asfalten av bara farten.

Dessa fordon ska nog helst framföras av "tanter" som Cristine - då behöver man inte oroa sig för olyckor Tungan ute