God morgon 9 juni.
Tydligen är jag först uppe idag, katterna fick sitt för en timme sedan, jag har städat lite och druckit mitt kaffe. Ute regnar det för fullt så det blir en innesittardag.
Ha det så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon. Inget regn men dimma..
Önskar er alla en bra dag.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon allesammans 
I dag har jag svårt att komma i gång..jag som alltid vaknar tidigt
Gråväder och trist men jag hoppas på uppehåll i kväll då vi ska grilla och leka lite med lilltjejens klass vid sjön.
ha en skön dag
Trött … som vanligt på morgonen men
GODMORGON, jag piggnar snart till. Idag, efter jobbet, ska vi från jobbet på gemensam cykeltur och det är bara att hoppas att det slutar regna tills dess… men nu lite frukost
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon, sitter i soffan och tar min morgonsurf, Här är det igenmulet och risken att jag tar bilen till jobbet istället för att gå eller cykla är stor. Jag är en dålig människa!
God morgon!
Regn här också och bara 7 grader. När ska värmen komma så våra plantor och sådder tar sig?!
Ha en bra dag.
Kallt Ja - och när ska mina pioner slå ut! Även de verkar ha tagit åt sig av vintern och är mycket mindre än tidigare år. Det är ett bra år för plantskolorna i år efter en så svår vintern. Vissa plantor tar tydligen helt slut.
Sol idag också och idag är det skönt ute 
Tänkte feja lite på torpet och åker i kväll och är hemma på söndag.
/kram Spanaren
Godmorgon!
Här skiner solen i allafall, men jag saknar värmen! Blir nästan orolig, att det inte blir någon riktig sommar…
Ska snart åka till jobbet igen, och jobba hela kvällen.
Hoppas ni får en fin dag! 
Vi har sol och rätt varmt, som vanligt höll jag på att säga!
Uppsala tillhör ju faktiskt en av de varmaste orterna i landet.
Vi, jämte Målilla, håller värmerekordet i Sverige med +38 grader (satt i Ultuna någon gång på 1930-talet).
Idag jobbar jag inte så länge, ska sticka vid halv 4 eftersom det blir träff med en av närmsta väninnorna på em. Ska bjuda henne på middag och bio som en försenad födelsedagspresent. Det ska bli mycket trevligt! Vi ska se Robin Hood med Russel Crowe i huvudrollen, det blir säkert mucho macho, svett och hårdför action. Glo på manliga muskelpaket hehe.
Ha en skön dag ni alla trevliga LK:are!
Godmorgon hälsning till er alla!
Var rädda om er och ha en toppendag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Har varit till doktorn.
Rackarns…rackarns… Fick sitta och vänta ganska länge. Till sist kom dom och ropade upp mig. Doktorn tittad och konstaterade att det är Malignt melanom. Om det är elakartad eller godartad vet man inte förrän de är borttagna och ivägskickade till nån slags provtagning… Men någon tid att ta bort det och skicka idag, fanns inte eftersom de var försenade pg.a. ett akutfall! VA?
F_ _ n också, nu ska jag vänta och gruva ännu några dagar. Den 22 Juni (nästan två veckor till dess) har jag fått tid för att ta bort skiten.
#13 Aj Aj Aj! Det var inte bra!
Jag har tagit bort en lokal in situ-tumör en gång, den befanns vara elakartad, dvs. begynnande malignt melanom, så man fick skära bort ännu mera. Men den yttre vävnaden var frisk, pust. Tills dess var det några hårresande veckors väntan.
I de flesta fall kan man få bukt med skiten genom att avlägsna vävnaden som är sjuk.
Men det är av yttersta vikt att man får det hela gjort snarast. Kan inte mottagningen remittera t ex till en privat plastikkirurg? Det gjorde de med mig, dessutom blir ärret mycket snyggare. Inte så bra att du tvingas vänta så länge på det FÖRSTA ingreppet, det som ska avslöja om man måste skära mer eller ej.
Usch Gunilla, långa veckor att vänta när man bara vill ha bort elendet.
Maken fick besked för ett par veckor sedan att fläcken han fick tagit bort var godartad. Håller tummarna för dig.
Kram!
Zabelle
#13 Märkligt att han kunde konstatera Malignt melanom så direkt
. Malign betyder elakartad och benign godartad så eftersom de ska skicka tester efter att märket är borta så finns nog goda chanser att det kan vara en godartad sort.
Håller verkligen tummarna för dig.
/Maria
#16 Jaa, jag tycker också att det var ett märkligt uttalande…
Jag är som tur är inte en som hetsar upp mig i första taget, men lite jobbigt är det att gå och vänta på en ny tid…
Abstinensen blev för svår så nu måste jag ta ett litet avbrott i min "datorfria" vecka och se vad som händer här.
Håller tummarna för dig Gunilla!
När jag hade min fläck på ryggen tog det två veckor efter att de opererat bort den innan jag fick diagnosen malignt melanom.
Födelsemärket var inte stort, kanske som en fingernagel, men hudbiten de tog bort vid andra operationen var 8 x 15 cm.

Tycker också det var konstigt att säga att det var malignt utan att ha tagit prov
Jobbigt att vänta på besked, sänder positiva tankar och håller tummarna för dig Gunilla.
Kram/ Toyan
Margareta och Toyan, tack för era tummar!
Peter. Läkaren sa det till mig idag också att det kan ta ca två veckor innan jag får veta. Så..allt som allt blir det en väntan på fyra veckor nu! Suck!
Godkväll!
# 21 Så jobbigt att behöva vänta på besked. Men håller alla tummar och tår att allt blir bra. 
Hem kommen igen efter tre dagar i Linköping. Regn när vi åkte upp o regn när vi kommer tillbaka. Vart är denna sommar på väg. 
Ha en fortsatt skön onsdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#22 En till prövning är väl kanske vad jag behöver.
Tack för tummar och tår!