Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 478 ggr
Cristine
0

Man gråter...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

och skrattar på bröllop, ska du på något till sommaren?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Nej. inget brölopp här i sikte för någon som vi känner…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Nej och jag är väldigt nöjd. Jag är en konstig person som tycker det är tråkigt att gå på bröllop. Jag har tyvärr aldrig varit på något i likhet med det du visar upp. Jag tycker att det alltid är som så att jag får sitta i evigheter och lyssna på 300 tal och sedan är det dags att åka hem. Jag önskar vi hade lite andra bröllopstraditioner här i Sverige så att det var lite fart och fläng. Det kan också vara som så att jag har haft otur och bara varit på stillsamma bröllop. Sist jag var på bröllop så varade middagen i sju timmar. Under tiden så var där tal och lekar för brudparet, men resten av oss bara satt. Det var knappt man kunde gå på toa. Där var några i andra änden av bordet jag velat prata med, men jag fick inte en chans till det på hela kvällen.

[GunillaF]
0

Jag älskar att gå på bröllop!

Jag ska på dotterns bröllop i sommar så det blir säkert både tårar och skratt.

Skulle inte förvåna mig om de hittar på något sånt här kul som du visar på filmen, Cristine.

Kanske inte samma men…de är ju yrkesmusiker båda två, så vad vet man…

Jag kommer ihåg en gång när min yngste son var 6-7 år och vi satt och tittade på nått bröllop på TV. Jag kan aldrig hålla mig. Tårarna trillade som vanligt och han sa: "Mamma, du är konstig du. Du gråter när du är ledsen och du gråter när du är glad"!

Till sommaren ska jag antagligen sitta och både skratta och gråta igen. Det är ju så vackert med bröllop. Och alldeles speciellt när det är ens barn som gifter sig. Det blir mitt andra barn som ska gå fram till altaret.

[peter54]
0

Jag gillar heller inte bröllop och såvitt jag vet kommer det inget sånt inom överskådlig tid i vår umgängeskrets.

Cristine
0

#3 Javisst ja, din dotters bröllop!Glad

Ska bli roligt att få info därifrån sedan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag älskar bröllop…synd att det händer så sällan  Tungan ute