Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 407 ggr
JILE
0

Slaguggla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på slaguggleungar som min sambo tog kort på….mamman satt och smällde med näbben i närheten.

Förra året anföll hon min sambo, ljudlöst kom hon och flög på hans huvud så han blev blodig. De har ju riktiga klor.

Branneli
0

WOW…vilken häftig bild !!

I vår trädgård gick en gröngöling runt häromdagen….i flera timmar vankade/flög den runt & rotade i rabatter, samt på gräsmattan

JILE
0

#1 Tack, ja den kasnke försökte gömma något eller letade efter ngt den gömt.Skrattande

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här sitter mamma slaguggla. De är så fina…Glad

[Asta]
0

Fina bilder! Och vad kul att komma så nära. Ugglor brukar vara snabba på att försvinna tycker jag.

JILE
0

Tack Asta, ja jag skulle ju inte våga gå nära heller när de har ungar för de anfaller lätt. Jag satt i bilen jag medans han hade hjälm och och fotade.Glad

Branneli
0

Hahaha…hjälm….påminner mig om att min sambo varje år blir attackerad av "mamma mås" Obestämd.

Sambon delar ut tidningar, körandes på moped. Så när måsarnas ungar ska prova sina vingar tidigt på morgonen….kommer min sambo för nära….han blir riktigt attackerad . Tur att han har hjälmen på Skrattande

JILE
0

hi..hi ja och slipper det blöta de ibland släpper…Flört

AnnL
0

Vilka härliga bilder Jille på både mamma uggla och barn uggla. Djurbilder är underbara. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Helt fantastiskt!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jättefina bilder, Jile. Ser nästan overkliga ut!

Håller med Ann…både djur och djurbilder är underbara!   Kyss

Toyan
0

Vilka fina bilder JILE, häftigt att komma så nära.Glad

JILE
0

Kul att ni gilla dem..är så kul att visa..;-)))