Vårstress
Visst kan man känna sej pressad då vårsolen flödar in genom fönstret och avslöjar alla dammråttor…eller då grannen börjar fixa i trädgården…oljar in terassen och tvättar fönstren!
Vi ska ju bli gladare nu, då ljuset och grönskan kommer…inte oroa oss för att inte klara allt som behöver göras. Då är det dags att sänka ambitionerna, varva ner och ta en kopp fika i solen!
Jaaa de där med att ta en kopp fika i solen… skulle jag ju gärna göra men det har inte varit uteväder på länge nu. 
Har en massa döda buskar att byta ut, jag har INTE LUST att gräva nu igen,, och det är inte gratis med nya buskar 
Nog med klagan, mot jobbet!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det har inte blivit så många stunder i solen än så länge, men det kommer!!
Trodde att jag tagit livet av mina lagerhäggar genom att beskära dem för hårt, men såg igår att det kommer massor av nya skott. Vilken lättnad! 
Zabelle

Jag njuter bara av våren…solen, alla växter som knoppas.
Tyvärr tror jag att en klätterros dött, men jag avvaktar ett tag till. Sen har jg inte sett något liv i vindruvorna……ännu….
Jag njuter av våren, ingen stress här inte. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Solen kom fram och det blev vaarmt och skönt så jag lade mej på gräsmattan och plockade kirskål.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 5
Hur mycket kirskål jag än plockar så kommer det mer och mer och mer…
#0 Ja du har så rätt Sisa, att bara sätta sig är svårt. Jag kan inte njuta när jag har massor som ska göras..men man kan ju röja det värsta och sedan sätta sig.
Kaffe lockar alltid.