Våren..
Våren är en tid då jag njuter i fulla drag, då det porlar i bäcken och alla fåglarna sjunger i kör.
Många tycker att den bästa tiden är nu i maj månad och jag håller med om att den är fin. Det är härligt när all vaknar till liv, fast jag föredrar sommaren med grönt gräs och fullt av blommor och med träden som är fullt utslagna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Våren är en helt underbar tid.
Blommor som slår ut, gräs blir grönt, många djur får ungar.
Livet tar ny fart!
Alla årstider.
Men En sådan vinter som vi har haft..Så rent o fint.Det är min grej. Nu Våren allt fräscht..Sommar inte min grej.Alla äkliga små djur.Fy vad jobbigt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Våren är underbar…bara det kom lite värme också! 

Ja våren är super men jag älskar sommaren ännu mer! Är en soldyrkare och vill ha varmt… 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är sommarmänniska och "barfotaunge" och lider verkligen av kylan på vintern.
Zabelle
Många bäckar små och kirschkålen som växer för fullt(upp och in i min trädgård) några tips?
#7 Roundup eller helt enkelt acceptera dem tror jag. De är jättesvåra att få bort.
Zabelle

Våren är den bästa årstiden.
Det knoppas & blommorna kommer, solen värmer 
Gullvivor…har jag sett idag…
Varje årstid har sitt… våren är underbar, och sommaren är skön och bäst är det när det är varmt för jag är som Zabelle som älskar värme, jag mår dåligt på sommaren när det är kallt, på så vis kan ibland sommaren bli den "värsta" årstiden.
Hösten är fin och jag tycker faktiskt om mörkret, på hösten…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Åh, jag vill ut till skogen…..får se om det finns nån ork kvar i kroppen efter denna veckas äventyr .
Tyvärr så kommer jag inte till Omberg, som är så fint 
# Tack för recepten, jag har plockat in från ett annat ställe för de på bilden ligger för nära vägen. Det är bra om man kan utnyttja naturens resurser.
Jag är måttligt förtjust i stark värme och sol eftersom jag är rödbrun i håret och ljushyad och bränner mig lätt i solen. Bästa tiden på sommaren för mig är faktiskt augusti, sensommarsolen tål jag mycket bättre. Därför har jag tagit semester hela augusti i år
.
Vore sommaren stabil med sol varje dag och 20-25 grader varmt om dagarna, ungefär som det kanariska klimatet, så skulle jag trivas kanon!
Kanarieöarna är därför mitt favoritresemål, dessutom finns det inte mygg där hihi
.
Våren är underbar, njuter av minsta lilla utsprungna knopp, buske, träd eller blomma!
Jag älskar våren mest på hela året. Maj månad är en underbar tid när allt exploderar i naturen djur som växter. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.