Till skott!
Vissa dagar lider jag av igångsättningsmotstånd. Vore det inte för kaffet, skulle jag inte komma ur sängen på morgonen…
Blotta tanken att göra vissa saker ger en känsla av förlamande hopplöshet…somna om…göra ingenting…hitta på ursäkter för att slippa undan…
Vissa dagar snyter man inte ur näsan!!!
Så sant så Sisa. Vissa dagar när jag vet jag behöver göra något har jag tusen ursäkter för att inte komma igång.
Som idag ska jag städa ovanvåningen. Sitter fortfarande vid datorn och väntar i det längsta innan jag sätter fart. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
…om du försöker hitta på ett belöningssystem då?
För mig funkar det rätt så bra!
Oj då! Jag har inga problem med att kliva upp.
Jag får skicka över lite energier till dej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 2 Tack för tipset! Kan kanske funka ibland…
# 3 Tar jag gärna emot…tack Cristine!

Visst känner man så ibland, men oftast drar man igång var det lider ändå =). Däremot har jag unnat mig efter jobbet de två senaste dagarna att lägga mig lite i soffan och bara vila =). Det kan ju ha att göra med ryggvärken - men ack så skönt…..kanske ska göra det till en vana….
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nu sitter jag här…det andra gör jag sen…
Jag lider av "igångsättningsmotstånd" varje morgon när klockan ringer. Det är bara till att bita ihop, stiga upp, mata hungriga djur, gå långrunda med vovven, få i sig frukost och sen iväg och försörja sig.
På lediga dagar däremot finns inget motstånd alls, vaknar hur pigg som helst. Fler som känner så?
Zabelle

För mig handlar det om vad jag ska göra. Är det saker jag inte tycker om, som att städa, så stressar jag inte igång jag heller… men är det saker som man bara längtar efter är det ju annorlunda, åtminstone för mig 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är en listmänniska. Har jag gjort en lista och bestämt att det ska göras en viss dag så gör jag det. Så när jag hamnar i situationer av viss apati brukar jag göra listor till mig själv. Och då lyder jag! Annars gör jag inte någonting.
Visst är det så…beror på vad man ska göra! Vissa saker biter man ihop och bara gör…
…nu har jag gjort hälften av vad jag ska göra idag…den andra halvan återstår…
Nu är det halvvägs här också. Dax för lunch! 
Zabelle