Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 324 ggr
Branneli
0

Påsk(öl)afton ......

…..var alldeles underbar Tungan ute.

"På begäran", tänkte jag avlägga en rapport från påskafton.

Min älskade sambo köpte hem "en påse blandat", så jag valde & vrakade ur kylskåpet……Vi fick gäster till kl 14.oo, då fotbollen började. Då, pssst, öppnade jag en öl, hällde upp i andakt….smuttade….njöt…svalde….

Åh, sååååå gott. Tungan ute

Njuuutning…..Flört

Efter några glas, sa kroppen; Tack, nu räcker det.

Och så blev det vatten resten av kvällen…natten….

evrekaw
0

#0 Vet inte riktigt hur jag ska tolka det här… Vatten resten av natten… Dyngrak? Busschauför? Pizza? Eller?Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Branneli du får dricka lite oftare så kroppen vänjer sig.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Branneli
0

Hahaha, nejnej……bara stopp, "om du dricker mer så blir det inte gott".

En ny erfarenhet för mej Oskyldig….öl brukar slinka ner tills det är slut (i påsen eller i plånboken)

Men lite orolig var jag över att dina "?" skulle slå in Skäms.

Jag har ju inte smakat en droppe alkohol sen okt/nov 2009……utan levt av morfin + brufen retard + panodil. Nu är morfinet borta & de andra pillren ska också bort…..

Jag antar att det var den ökande värken under kvällen, som satte stopp på intaget……& den har jag sviter av än…..men värken minskar !!

En helt underbar påskafton, vi blev 18 personer. Alla hade med olika rätter & det var så gott. Vuxna, som ungdomar började kasta dart vid midnatt & avslutades vid 5-tiden (på morgonen). Jag höll mig stilla i mitt soffhörn…..

AnnL
0

Vad härligt Branneli att du fick din påsköl och att din påskafton blev så lyckad. Det är du verkligen värd efter allt du gått igenom. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Branneli
0

Tack AnnL….känslan är Kyss

Cristine
0

Det låter som en superkväll Branneli, synd bara att du ska behöva dras med värk.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.