Våra planer.
Man sitter ibland och planerar med barn eller äkta hälft saker som måste göras men sedan rinner det ut i sanden för det tar emot.Jag brukar skriva direkt på kylskåpsdörren med stora bokstäver det som ska göras för där är vi ofta,och vill man inte se det är det bäst att börja.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är ju bara som så att gör jag det inte idag så får jag ta och göra det imorgon.
Yes, men du är ensam och bestämmer själv, men när familjen är involverad i målning av väggar ellr städning av garderober då gäller det att få igång alla samtidigt och det är inte lätt..
#2 Det är fördelen med att vara ensam! 

Håller med Cristine! Jag och min man är raka motsatser där. Jag vill göra saker direkt för att bli av med dem och han skjuter upp dem så länge det bara är möjligt, och helst lite till… 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 4
Är nog samma här…jag planerar och vill bocka av. Men den jag delar huset med, är inte lika noga. Så då barnen flyttade, slutade jag skriva på kylskåpsdörren…
Vi är dåliga på samarbete i min familj. Vi pratar sällan om vad vi ska göra tillsammans. Var och en kör sina egna rejs - det är enklast så 
Men någon gång ibland har vi gemensamma projekt och då brukar det bli av också. Vi får se innan lövsprickningen om vi får bort de stora lönnarna som skuggar hela tomten. Då blir hela familjen involverad.
Vi är ju bara två så vi betar ofta av projekten tillsammans. Blir lite roligare då. 
Zabelle
Här går samarbetet bra. Jag skriver upp och dottern är sedan efter mej tills jag är tvungen att ta tag i det.

Här fungerar samarbetet bra och planer har vi alltid i mängder, eller kanske vi ska säga att jag kommer med dem och sedan får bearbeta maken lite tills han hänger på…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Här går samarbetet ganska bra faktiskt. Vi peppar varandra, även om min man är liiiite duktigare än jag på att sätta igång…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Problemet här är ju att jag inte kan arbeta fysiskt så min man är ju tvungen att göra allt… det är oerhört frustrerande bitvis för oss båda!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

En plan genomförd… No more äckligt rosa kök valt av husets förra ägare… Nu är det färdigmonterat av snickare och golvet är nytt…
Ett avart/vitt kök blev det. Nu har jag klätt om kökssoffan och köpt nya kuddar till och tyg till att sy gardiner - för nu kan man ju ha vilken färg som helst…
Vitt är alltid bäst tycker jag, då kan man byta kök i oändlighet med tillbehör.

#13 Precis! Hur underbart som helst att åka till IKEA och kunna välja villka tyger som helst till gadiner och kökssoffan med dess kuddar.
Får bara hoppas på att maken också gillar mitt vsl av färg och tyg…