Din karaktär.
Vad skulle du vilja ändra på, vilken är din sämsta sida?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nej det är skvatt omöjligt.. För min sämsta sida är också min bästa…
Jag är tjurig och envis som attan. Det är en stor fördel ur perspektivet att jag inte ger upp i första taget och ofta klarar saker och ting till sist bara för att jag vara tjurig nog att inte ge upp när många andra skulle gett upp för länge sedan…
Ibland blir denna, den samma egenskapen också totalt fel, kör vidare med saker jag borde släppt och gett upp för länge sedan bara kan inte ge mig…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag håller vad jag lovar!
Sen blir jag j*****t SUR om inte folk gör det mot mej, håller vad dom lovat alltså!
Min sämsta sida är min lathet vilket gör att vissa saker blir eftersatta. Samtidigt så säger jag som evrekaw, att det är också min bästa sida.
Jag har förmånen att kunna slappna av totalt och bara vara…
/Maria
# 3
Jag har inte kommit lika långt som du, bumbleboo…men jag försöker…

Min sämsta (och bästa) sida är att jag vägrar göra som andra vill. Jag vägrar rätta in mig i ledet och hålla med, utan prosteterar när jag anser att någon behandlas illa, orättvist eller när det inte står rätt till!
Tyvärr ställer det till det ganska rejält för en då chefer och lärare inte uppskattar sådant! Man blir obekväm och på en sådan liten pluttort som jag bor på så stämplas man snabbt som obekväm och får till exmpel inga jobb. Detta trots att jag är oerhört solidarisk och jobbar som en liten röd så länge saker går rätt till….
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är rak och det tycker många är jobbigt, men de vet iaf att om jag säger en sak så är det ärligt. Jag ändrar inte på mig.
Min make skulle helt klart säga mitt självförtroende
själv var jag på väg att skriva min oförmåga att lyckas
men jag har ju lyckats hitta kärleken!
Min sämsta och bästa sida är min känslighet….Har bearbetat detta i hela mitt liv så bättre går det numera. Tidigare var det ett litet " helvete ". Men numera har jag nog mest nytta av det.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Har svårt att få tummen ur ibland och ta tag i saker. Grejen är att jag kan ändå inte slappna av förrän det där blir gjort…Det är att plåga sig själv i onödan. ;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
…att jag gärna vill tro allt gott om alla. Vill tro, att alla människor är goda människor…tyvärr visar det sej ibland att så inte är fallet…
#10 Jag är också väldigt godtrogen men det är en egenskap jag inte vill vara utan. Visar det det sig inte stämma så är det mer synd om den personen än mig
/Maria

Jag är lika godtrogen jag, men det är helt medvetet jag bevarar den delen av mig. Varför ska jag förvänta mig något annat innan jag vet?
Så jag utgår alltid ifrån att människor är goda och vill gott tills de själva visar något annat.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 11
Godtrogen kan man vara, men blir det för mycket kan man också råka illa ut….
Min sämsta sida är nog att jag har för stor trut ibland. 
Jag borde lära mig att 
En dålig egenskap som jag väldigt gärna skulle vilja ändra är att jag kan äta en massa bara för att jag är sugen och faktiskt inte ens är hungrig. Bättre ätegenskaper vill jag ha.
Och så skulle jag önska mig att jag tyckte det var roligt att träna.
Lättstött och temperamentsfull.
Skulle vilja ha lite hårdare hud ibland.
Men å andra sidan skulle jag nog inte ha lika rikt fantasiliv och lika stor kreativitet då. Jag har väl försonat mig med att jag är så här och tar det onda med det goda.
Oj, vilken fråga. Jag har kort stubin och har svårt att tolerera oförrätter, särskilt mot barn och jag reagerar ofta lite för ogenomtänkt i såna situationer. Jag skulle önska att jag kunde kontrollera mig själv lika bra i såna situationer som jag kan i andra.

Ibland är jag dålig på att lyssna färdigt när jag är irriterad, allt måste ju dras två varv då…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#14 Den skavanken har jag också…
Men jag jobbar med den och har faktiskt kommit en bit påväg… Lite i alla fall…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Jag kan möjligen vara en aning intolerant vad gäller andra människors svagheter…
Jag är intolerant mot de som kommer försent,särskilt taxibilarna från stan..och det händer fem gånger i veckan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har
för lätt att ta på mig andras bekymmer och tro att jag skall lösa dem
bryr mig för mycket om vad andra tycker, skulle vilja våga mer själv.
skulle vilja kunna säja ifrån mer eller på ett annat sätt,
är nog lat när jag kommer hem från jobbet, sitter ju gärna här 
mm.m.m.m.m.
Var rädda om varandra

Ambitiös & envis…..så det drabbar mig själv…..
Håller på & "fila" på 3-åringen