Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 380 ggr
[Jeremina]
0

Vårkänslor

Jag har sådana vårkänslor nu och mår bra och känner mig stark.

Är du en vårglad person eller blir du vårdeppig?

[GunillaF]
0

Jag är vårglad. Enda årstiden jag inte tycker om riktigt är hösten.

[Spanaren]
0

Årsväxlingarna bekommer mig inte alls Tungan ute /kram Spanaren

AnnL
0

Jag blir väldigt positiv o glad på våren. Energi till tusen.Glad

Har som Gunilla också lite svårt på hösten.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Har inga problem med årstider men våren är något extra.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Eftersom jag AVSKYR vinter så blir jag väldigt glad av vår.

zabelle
0

Likandant för mig som för Gunilla och Ann

Blir väldigt trött och deppig på hösten men blir gladare och får extra energi på våren.

Zabelle   

Toyan
0

Det här är för mig den bästa tiden på året, samma under varje år.Ljuset återvänder och naturen vaknar till liv och vi människor får ny energi.

Glad

Ha en härlig torsdag!

Branneli
0

Vårglad Kyss

Underbart när solen värmer & det knoppas i skog & mark ;-))

[peter54]
0

Jag tycker våren är den bästa årstiden, tätt följd av försommar, sensommar och tidig höst.

Under dessa perioder är det nämligen lagom varmt, ljust och hyfsat fritt från flygande plågoris.

Högsommaren gillar jag inget vidare. Jag tycker det är alldeles för varmt och fullt av mygg, knott, broms och stickande flugor.

Vintern tycker jag om och jag är alldeles övertygad om att om vintern inte fanns, skulle jag inte uppskatta de övriga årstiderna lika mycket.

Bergspuman
0

Jag har en grej jag inte riktigt gillar med våren. Det har med ljusets inverkan på mig. Jag är känslig för den ökande ljusmängden, och har i många år haft problem med att jag vaknar för tidigt, alltså när solen går upp, och kan sedan inte somna om. Det går väl an nu, när solen stiger upp 6.00, men det är ingen hit när solen stiger upp sådär 4, halv fem! Hade enorma problem för 2 år sen, var urtrött för jag fick ju aldrig sova!

Men nu har jag investerat i en svart sovmask! Med den för ögonen så kan jag sova obekymrad om hur ljust det är ute. Den är guld värd!

Annars ÄLSKAR jag den spirande grönskan, leta vårtecken, peta med foten i smältande snö. Klart min favoritårstid!

[peter54]
0

Vi har rullgardiner i mörkblått och det funkar bra tycker jag.

[Asta]
0

#10 - jag har samma problem. Blev så efter att vi flyttade till det här huset då sovrummet har fönster direkt mot soluppgången. Men vi har fixat riktigt täta gardiner så nu för tiden kan jag sova.

aggeelin
0

Jag tycker om våren … och ljuset men jag tycker iofs om alla årstider på sitt sätt. Men… jag tycker inte att det är riktig vår ännu, för mig är det vårvinter, det är för mycket snö kvar för att jag ska kalla det för vår. Men den kommer snart hoppas jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet