Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 453 ggr
Bergspuman
0

God Morgon 14/3!

Ha Ha Ha!

Nu var jag först att öppna godmorgon-tråden. Men det beror ju bara på att jag råkar vara uppe o pigg fortfarande, som den nattuggla man är!

Hoppas dock kunna somna snart…

Jag har INTE kollat på schlagern. Bara kollat in vem som vann.

Här är stilla och lugnt och jag ser fram emot en skön morgondag med särbon här, förhoppningsvis.

Kram o ha det gott!

nillanb
0

Godmorgon allesammans!

Vilken fantastiskt vacker strålande morgon, vårpirret  hittar fram i kroppen och jag längtar efter grönska !

jag önskar er en underbar dag

[Spanaren]
0

Hej svejs på er allaTungan ute

Denna fågel kvittrar så vackert, lyssna: http://www.skolveteran.se/faglar/talgoxe.htm

Solen skiner och maken packar och är hemma om några timmar. Dagen kan inte bli bättre än så här Flört

/kram Spanaren

AnnL
0

Godmorgon!

Snön vräkte ner för en timme sedan men nu skiner solen från en klarblå himmel. Nu är det verkligen vår. Hörde och såg lärkan för första gången i går. Glad

Ha en skön söndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[GunillaF]
0

God morgon på er !

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Så roligt att du blev nummer 1 Bergspuman!Skrattande

Här finns också vårpirr och fågelkvitter blir man glad av.

Jag har också fått ett vårtecken som fladdrar förtvivlat mot rutan, men jag kan ju inte släppa ut den så den får vara min gäst om det går med så många katter. Den har fått lite sockervatten.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

#5 Har du en fjäril inne hos dig år också Förvånad måste betyda något Skrattande

/kram Spanaren

Ps Vacker bild

zabelle
0

God förmiddag

Soken skiner och nu blir det dagens andra långrunda med vovven.

Ha en härlig dag

Zabelle   

[MargaretaA]
0

god morgon

Här är det också sol och vår.

Idag ska farsgubben få komma hem och hälsa på för första gången sedan snön kom i julas. Det har varit omöjligt att få hans rullstol upp för backen i snön som har varit, men nu har det tinat bort såpass så nu ska det gå. Det kommer han att bli mycket glad för det vet jag.

ha en fin söndag alla Glad

[Sisa]
0

Godmorgon!

Nu har också jag vaknat…

Det drippar och droppar överallt just nu. Vi har överlevt och nu blir det bara bättre, vi har ju allt skönt framför oss…till slut kommer Våren att stå som segrare!

Hoppas ni alla får en Vårlig Söndag!

Cristine
0

#6 Jag hoppas den ger tur!Glad

#8 Så roligt för din pappa Maggan, och för dej naturligtvis.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Solen håller på att treva sig fram nu.

#5 Så underbart Cristine att du har en fjäril hos dig Kyss Jag minns ett år när jag hade en fjäril hos mig hela vintern, den satt på en vägg i sovrummet. När våren kom och han satt i fönstret släppte jag ut den.

Fjärilar är underbara! Trevlig söndag till er alla härinne! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

#8 Så roligt för er alla … njuuut /kram Spanaren

[peter54]
0

God Middag Glad

Trög start idag, frukost kl 10 och sedan har jag ägnat en dryg timme till att försöka tvätta mig ren. Ett rent konststycke med brynja, dränslang, pump i väska runt halsen och jättebandage på ena låret.

Glad

[Sisa]
0

# 13

Du kan inte ha det lätt just nu, Peter…Gråter

Toyan
0

God förmiddag!

Solen skiner och fåglarna kvittrar, häärligtGlad

#5 Så fint med en fjäril inne Cristine. Förra fredagen lyssnade jag på Karlavagnen, då ringde en man som bor i Sthlms skärgård och berättade att han hade en fjäril inne, likadan som den du har Cristine.

#8 Så fint att din pappa kan komma nu Maggan, önskar er en härlig dag tillsammans.

Ha en fin söndag alla här!

ANNIA
0

Här är nu sen eftermiddag så vet inte vad man säger. God kväller kanske. Ska strax klä på och gå ut och se om jag få bort lite snö från gången så den inte blir så hal.

Här har varit några fina dagar med sol och plusgrader. Så skönt att våren är på g.

Jag brukar ju inte vara så aktiv, men nu blir det än mindre för jag tar nån sorts time out från iFokus. Kommer ju inte kunna hålla mig från datorn så blir väl att läsa i alla fall och möjligt nåt skrivet.

Surfa runt på iFokus häromdan och hamnade i en tråd inne på reklam och media. Lite coolt att man kan få fram fin musik från en "wookpanna". Lyssna får ni "se" själva.