Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 501 ggr
Cristine
0

Huuuvaaa!

Vilka kvällar man får genomgå!

Dottern älskar filmer med utomjordingar, vampyrer eller terror. Ni kan inte ana alla genomträngande skrin jag får höraObestämd

Idag började de kl 16.00 för hon hade köpt ett par. Jag får nog snart flytta.

Vad tittar dina på?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Det är jag lyckligt ovetande om eftersom dom kollar på Tv på övervåningen (tack och lov). jag skriker bara huvva varje gång räkningen till Canal Digital ska betalas. Skrikandes

chik
0

Ja lite späning är la inte helt fel.

Nu är vi inne i period som vi ser på Walander..Sen såg vi en film som jag tror hette "Stormen" En kanon film, Skulle kunna bli så.-Ja.

När det var OS i Kina så sköt dom ju undan måln så attt dom skulle slippa regn.-Huva mig…För galna små vetenskapsmänSkrikandes

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Jag tror mina ungar tittar på allt…som inte jag tittar på…Obestämd

[Spanaren]
0

Ops Skäms för snabb och vovven ser det vi ser Flört

Mammzing
0

Skulle gärna titta på film med din dotter Cristine så kunde vi skrika i kapp av skräck!

Cristine
0

Skrattande Jag kan väl slänga ett getöga någon gång, men det blir för mycket varje dag, jag försöker få henne att variera lite men det går siså där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elpida
0

Mina äldsta flickor älskar oxå filmer med vampyyrer, blod och skräck - vilket innebär att de får titta på sina egna apparater! Jag gillar en bra thriller men det ska vara snyggt gjort - inte blaskigt…Tittade faktiskt på Twilight och tyckte den var riktigt trevlig - fast då tyckte flickorna nästan att den var lite mesig ;)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hoppfull
0

Mina söner gillar typiska tonårsfilmer och de är inte riktigt i min smak. Sedan hyr vi filmer ihop ibland och då blir det oftast thrillers av olika slag.

Tråkigt nog händer det allt med sällan ju äldre de blir. Men de kommer kanske tillbaka hem till våra söndagar med god middag och film sen Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.