Vacker syn som belöning.
Rådjuren har det inte lätt nu. Jag ger dem mat på flera ställen och ett av ställena är strax utanför huset.
Och när man sitter vid köksbordet och tittar ut och ser synen av 7 välmående rådjur så glömmer man allt slit med att bära foder till alla foderplatser.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
VAd vackert. En fredag för 3 veckor sedan såg jag först 5 älgar när jag körde till jobbet. PÅ eftermiddagen såg jag 4 till på en annan ort när vi skulle låna en lastbil.
Var rädda om varandra
Åh, så fint.
Det är speciellt när man får det vilda djurlivet på så nära håll.
/Maria
Det blir lite "smått" på bilden, men klickar man på den så syns det bättre.
Jag älskar se de smäckra rådjuren, men nu var det väldigt länge sedan jag såg dem!
Härligt att du matar dem Anders. En eloge till dej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Åh, så fina! 
Så fin foto.Jag vet inte var mina vänner har försvunnit,Inte alla här som gillar,att vissa matar dom,för sen kommer dom också o äta alla blommor osv
Alltid nåt,men så är det när vi kommer till deras revir dom kan inte skilja vilka dom får eller inte får äta.Allt går ner.
själv klar blir jag också ibland sur,när blommor försvinner
Men det finns snälla människor här som matar dom alltid på vinter tid så som fåglar.
Jag tror att de haft det jobbigt i vinter. Jag har hört om två som haft rådjur i trädgården som lagt sig för att dö… tråkigt men de har nog haft dåligt med mat…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vätskebrist är en stor bov i dramat, visst äter de snö men det går åt mycket energi till att omvandla snön till vätska.
Så det vill till att de har energirik mat för att de ska klara sig.
Rådjuren är så vackra…jag tänker på dom nu, då dom har svårt att hitta mat…och matar dom också. Att dom kanske kommer till sommaren och äter upp mina blommor…so what….
890.Vilken bild..woww.
Ja det är ju det där med vatten.
Lena.P är jag i verkliga livet.