Blottare.
Jag läste för ett tag sedan att de tagit en blottare som fått 1 månad i fängelse, jag tycker de är avskyvärda..men är kändisarna mycket bättre?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Visst är det otäckt med blottare…råkade ut för en då jag var yngre. Men jag håller med…vissa kändisar kan verkligen konsten att klä av sej, eller….
För dem är det fritt fram, vilken syn får barnen som växer upp på hur man ska se ut?
# 2
Syns redan på många tonåringar…
Tråkiga bilder. Men… blottare är ändå något annat. Det stod en på Järntorget är i stan som öppnade rocken och visade det som fannas under. Det blir lite chockartat för den som inte är beredd… nästan så jag inte trodde det jag såg…
Sen är det något annat, som du Sisa säger att det syns tidigt hos barnen. Det finns ju kläder för femåringar som borde vara för 17-åringar eller så… det är inte bra men det värsta är väl att föräldrarna köper detta. Att 13 - 14 åringar handlar själva är en sak men det ska inte femåringar göra.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
För länge sedan bestämde jag att OM jag skulle råka på en blottare någon gång och han öppnar rocken och visar vad han har där under…så ska jag ställa mig och peka på hans kön och tokskratta. Gapflabba honom rakt i ögonen. Det är en annan reaktion de är ute efter än ett gapskratt - jag antar att dom får en "kick" av rädslan de ser hos den de blottar sig för och det tänker jag inte bjuda på.
#5 Jag blev bara så förvånad så det blev vare sig det ena eller det andra, det gick så fort, blottaren var nog lite skraj han också kanske.

#5 Jag har bestämt mig för precis samma sak, och hoppas man kommer ihåg det om det händer
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Min svägerska råkade ut för en blottare nattetid, när hon var ung & körde tidningar…..flera nätter i rad…
Men min nuvarande svärfar följde med en natt & sen visade blottaren sig inte mer för henne….
Otäckt med små barn som blir skrämda…kan verkligen etsa sig fast i det undermedvetna & föra med sig svårigheter i tonår & vuxenlivet.
#8 Jag har för mig att mina barn var med när vi såg blottaren, det gick så fort så den gången var det mer som ett skämt, på det viset som det gjordes men absolut så är det oftast obehagligt. För oss var det lite av "är detta verkligt"
Jag har faktistiskt en ganska rolig historia som handlar om en blottare. Min syster hade en granne som var i 70-årsåldern. Trots stor åldersskillnad så var de väldigt br kompisar. En dag var de inne i stan och gick till stadens park. Där delade de på sig och gick och tittade på lite olika saker. Plötsligt hör min syster sin granne ropa. Hon låter riktigt glad.
"Lotta, Lotta kom och titta. En blottare!"
Det hade visst inte blottarn tyckt varit så roligt för han pep iväg.
Ha ha ha … ett bra sätt att möta en blottare 
Ja fy tusan dessa kvinnor är bara pinsamma. 
Jag råkade också ut för en blottare på pendeltåget en gång. Det var bara han och jag i hela vagnen (första morgontåget). Jag blev så rädd att jag gav honom en örfil. Då börja han grina 
Ha ha..fina takter Maggan:
avskyvärd eller sexig
tror det beror på könet..(på polisen)?
Gunillas metod tror jag är ..bäst
(en sådnandär har jag oxå haft,fast mycket större…) :- )
penke
#12 - vilka kvinnor menar du?
dom som visar mer än dom döljer.